Spring naar bijdragen

Probleem met met dvd brander.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik sinds een maand problemen met het branden van films op lege dvd-r en dvd-rw  schijven . mijn brander is een atapi dvd a dh20a1p

Daarvoor heb ik zonder problemen wel tig keer gelukt films gebrand met het programma TMPG ENC dvd autor 3.

Nu krijg ik foutmeldingen in de betekenis van schrijf-, formateer-, partities fouten.

Heb het zelfde bij andere brandprogramma.img burn , deepburner pro en nero en zelfs bij een nieuwere versie van Tmpg.

Heb gekeken naar actuele firmware , die er niet is voor dit typen dvd. Gebruik verschillende dvd-r en rw merken , die daarvoor zonder probleem zijn goede werk deden.

Het herinstaleren van de C schijf met een programma die hem weer in de beginsettings zet heeft ook geen solaas gegeven.

Moet ik nu zeggen dat de brander aan zijn einde van zijn latijn is wat betreft het branden? Het vreemde is wel dat ik nog wel bespeelde dvd er op kan zien.

Nog tips die nuttig zouden zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

denk echt dattie dan op is. maar als je iets gebrand hebt wat geeft die dan weer. word de dvd helemaal niet geopend, heb je haperend beeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het komt nog niet eens tot het eindproces, na een paar seconden krijg ik al foutmeldingen in allerlei trant , volgens de error code lijst varieerend van schrijf, formateer,  partities fouten. Heb dit eerder meegemaakt maar toen lag het aan het brandprogramma , er moest toen een verbetering van de versie worden ingebracht.  Maar nu ligt hij na enkele seconden al uit wat voor brandprogramma ik ook gebruik.

Dus als je na het branden via wmv player of wat voor player programma de schijf na het branden wil bekijken krijg je fouten en windows geeft wel de mappen weer wat die heeft willen branden maar daar eenmaal op gedrukt komt er niets.

Het lezen en branden zal wel niet samen gaan . Want hij leest wel voorgebrande dvd die ik eerder voor gemelde probleem wel met succes heb gebrand.

Toch op denk je niet , toch wel snel na rond de 100 keer branden , of mag je dat als normale gemiddelde zien? hoop dat niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

nee lijkt mij ook zeker niet zo dat dit hoort bij een dvd brander. Dan was die van mij ook al 2x kapot geweest :P

zit er nog garantie op? dan kun je hem terugbrengen. Een nieuwe brander kost ook niet zo heel erg veel en t is een eitje om het in je pc te zetten.

groet sven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja garantie , goede tip van jouw . Zal eens kijken of dat er inzit wat ik wel betwijfel de aankoop was 27 maanden geleden. Nee het zal wel uitkijken worden naar een nieuwe, en inderdaad voor drie tientjes ben je al klaar , het inzetten is me niet onbekend.

Bedankt voor je reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...