Spring naar bijdragen

Battlefield Bad Company 2 - Download / Crack / Serial / Torrent / Nzb


Jacob

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Het spel kost op Origin 5 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Yep je moet dan het spel kopen. Of goedkoper, een key kopen. Er zit niets anders op :)

Oke, waar kan ik dan die key kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oke, waar kan ik dan die key kopen?

http://www.g2play.net/store/Battlefield-Series/

En er was er nog eentje maar die ben ik even kwijt.

Hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625/0 staan ook nog een hoop sites waar je keys kan kopen.

Maar ik hoor dat hij maar 5 euro is op Origin dus dan ben je daar het goedkoopst uit in dit geval. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

http://www.g2play.ne...lefield-Series/

En er was er nog eentje maar die ben ik even kwijt.

Hier: http://gathering.twe...sages/1479625/0 staan ook nog een hoop sites waar je keys kan kopen.

Maar ik hoor dat hij maar 5 euro is op Origin dus dan ben je daar het goedkoopst uit in dit geval. Succes!

Dankjewel!

Die 5 euro kloppen niet, dat is voor een expansion pack o.i.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Aha. Geen probleem. Have fun! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoe zit het dan met multi player? Er wordt naar EA account gevraagd. Maar dan kunnen ze toch zien dat het spel niet legaal is. of is dat geen probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nope, je koopt een key. Deze gebruik je om de game te activeren of toe te voegen aan je Origin account of je download via Steam weet niet precies hoe het zit met EA games.

Maar de winkels die deze keys verkopen kopen ze in grote getallen in (of ze stelen ze, you never know hehe) waardoor de prijs laag kan zijn. Maar ze zullen niet als illegaal gemarkeerd staan.

Dus even kort samengevat, je koopt een key, je download hem legaal (geen cracks ed), activeert de key, klaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nope, je koopt een key. Deze gebruik je om de game te activeren of toe te voegen aan je Origin account of je download via Steam weet niet precies hoe het zit met EA games.

Maar de winkels die deze keys verkopen kopen ze in grote getallen in (of ze stelen ze, you never know hehe) waardoor de prijs laag kan zijn. Maar ze zullen niet als illegaal gemarkeerd staan.

Dus even kort samengevat, je koopt een key, je download hem legaal (geen cracks ed), activeert de key, klaar!

Zonder een crack kan je hem toch niet spelen? Dan start het spel toch niet op. Of bedoel je wat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk in de winkel koop je het hele pakket: Doosje, boekje, DVD.

Maar nu koop je alleen de key. Soms zit er een download link bij, soms moet je hem zelf downloaden (torrents ed) en soms kan je hem via Steam downloaden. Tijdens het installeren of na het installeren moet je een key opgeven normaal werd dit verholpen door een crack en kon je gratis de Singleplayer spelen. Maar nu hebben we het gekocht (althans, de key) en kan je ook de multiplayer spelen. Dus dan wordt je illegaal verkregen spel ineens legaal (door de key) en kan je toch online.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk in de winkel koop je het hele pakket: Doosje, boekje, DVD.

Maar nu koop je alleen de key. Soms zit er een download link bij, soms moet je hem zelf downloaden (torrents ed) en soms kan je hem via Steam downloaden. Tijdens het installeren of na het installeren moet je een key opgeven normaal werd dit verholpen door een crack en kon je gratis de Singleplayer spelen. Maar nu hebben we het gekocht (althans, de key) en kan je ook de multiplayer spelen. Dus dan wordt je illegaal verkregen spel ineens legaal (door de key) en kan je toch online.

Dus als ik het goed begrijp moet je het spel verwijderen (omdat die met behulp van de crack draait).... opnieuw installeren met behulp van de key (dus zonder crack). En dan kun je dus online gamen?

Klopt dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Juist.

Kijk: http://www.g2play.net/store/Battlefield-Bad-Company-2-Standard-Edition-EA-Download-Manager.html

Je koopt de key dus (bijvoorbeeld daar). Je krijgt hem even later. Dan volg je (als je bij G2Play.net besteld, heb er goede ervaringen mee) dit:

Attention Customers!

Key activation link: https://activate.ea.com

During activation key in Origin you have to choose Standard Version of the game not Digital Deluxe one.

Please don't select the Deluxe Version because it's not the correct version for this key.

Dan activeert die hem en (als het goed is) kan je hem dan downloaden via Origin :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Juist.

Kijk: http://www.g2play.ne...ad-Manager.html

Je koopt de key dus (bijvoorbeeld daar). Je krijgt hem even later. Dan volg je (als je bij G2Play.net besteld, heb er goede ervaringen mee) dit:

Attention Customers!

Key activation link: https://activate.ea.com

During activation key in Origin you have to choose Standard Version of the game not Digital Deluxe one.

Please don't select the Deluxe Version because it's not the correct version for this key.

Dan activeert die hem en (als het goed is) kan je hem dan downloaden via Origin :)

Helder! Ik ga het proberen! Bedankt voor de info :yahoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geen probleem, succes! En als het niet lukt kan je G2play altijd een bericht sturen, reageren zeer snel en vriendelijk! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goede hulp Freddy! :D

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goede hulp Freddy! :D

Daarvoor zijn we hier he, bedankt :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo eindelijk de key gekocht en uitgeprobeerd. Echter loop ik tegen het volgende aan. Ik heb punkbuster niet geinstalleerd bij het installeren van de game, echter is deze wel nodig voor online te spelen.

Hoe kan ik deze er alsnog opzetten? Via internet (=lees google) kom ik er niet verder mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo eindelijk de key gekocht en uitgeprobeerd. Echter loop ik tegen het volgende aan. Ik heb punkbuster niet geinstalleerd bij het installeren van de game, echter is deze wel nodig voor online te spelen.

Hoe kan ik deze er alsnog opzetten? Via internet (=lees google) kom ik er niet verder mee...

ik heb punkbuster setup gevonden... echter voeg ik de game toe en als ik dan terug ga naar BF2 vind hij bunkbuster nog steeds niet en blijft de melding hetzelfde... iemand raad?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

  • Bijdragen:  79
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb punkbuster setup gevonden... echter voeg ik de game toe en als ik dan terug ga naar BF2 vind hij bunkbuster nog steeds niet en blijft de melding hetzelfde... iemand raad?

is al gelukt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 79

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...