Spring naar bijdragen

ff voorstellen


Gast claessens

Aanbevolen reactie

Gast marjanne1601

Heyz luitjes,

Ik ben marjanne1601 en ik wil ook erg graag films downloaden. Maar hoe. Ik krijg van iedereen goed bedoelde adviezen en iedereen weet hoe het moet, maar niemand helpt me verder. Ik snap er helemaal niets meer van. Op deze site staat bijvoorbeeld hoe je avi bestanden om moet zetten naar iso bestanden. Ik doorloop dit hele proces maar op het eind blijkt er een fout te ijn en wordt het nieuwe bestand niet weggeschreven in mijn map. Ik weet niet wat ik nu moet doen!!! :unsure: Ik wordt er echt helemaal gek van hahahhaha :blink: Ik heb me daarom ingeschreven op deze site en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik download nu via emule v0.46c maar ook in dit programma kan ik alleen maar avi\'s vinden. Nog een vraag bij sommige bestanden staan talen erbij gaat dit over de ondertiteling en betekend dat dat ik via mijn dvd-speler geen nederlandse ondertiteling kan toevoegen?????? :ermm: Nou ja ik hoop dat iemand mij verder kan helpen en dat ik eindelijk films op dvd krijg.

Greetz marjanne1601

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

nou ja iederzijn eigen mening, ik vind Bittorent juist wel goed, maar je kan het zelf ook bepalen kijk maar naar wat download progjes bij Leren Downloaden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

De talen die meestal in de naam staan zijn meestal(!), de talen die in de film gesproken worden.

Let op:

Als er staat Bijv: Ned. sub--> is met Nederlandse ondertitel

in plaats van Sub, kan er ook over SRT gesproken worden want dit is het meest gebruikte type voor ondertitels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...