Spring naar bijdragen

Plaatjes


Gast Rikkert

Aanbevolen reactie

hallo,

ik ben al een tijdje hard opzoek naar een programma waarmee je bewegende avatars of plaatjes zelf kan maken. Het is me nog niet echt gelukt...

Ik heb wel SWiSHmax maar daar kan ik de key niet van vinden, en..

@ kenny, ik heb je mailtje wel ontvangen maar dat bestandje dat ik moet vervangen zie ik helemaal niet!

Iemand ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

ik heb een crack voor Swishmax ff kijken hoe groot die is dan kan ik die hierbij gooien moment

heb em toegevoegd ff afwachten of de grote mag

zoniet stuur me dan mailtje met de vraag naar crack swish max ik reply mailtje met de crack

imperiom[at]gmail[dot]com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Dit zijn een paar leuke:

s1s18h.gif

s2r1j4.gif

pomme_n_kelly0011_5.gif

saxofoonpomme.gif

pomme_n_kelly0011_5.gif

s2r1j4.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast Martijnn

Waarvan wil je een bewegend plaatje maken? Wrom doe je het niet gewoon zoals in die handleiding onder handige tips staat?

@duken: Pomme&Kelly \\o/ \\o/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ImpY schreef:

ik heb een crack voor Swishmax ff kijken hoe groot die is dan kan ik die hierbij gooien moment

heb em toegevoegd ff afwachten of de grote mag

zoniet stuur me dan mailtje met de vraag naar crack swish max ik reply mailtje met de crack

imperiom[at]gmail[dot]com

zie deze quote wil je de crack van swish max hebben mail me ffkes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

@ Dussz, ik kan nog niet zo goed overweg met Unfreez, ik sleep een plaatje erin, gif. natuurlijk. stel alles in en klik op Make Animated gif. Dan komt er zo\'n venstertje te staan van waar je het opslaat en welke naam enz. doe ik. maar het plaatje staat alleen maar stil, en op die link die je mij gaf staat er bij animatie testen hoe je dat moet doen, maar bij die zin Op deze manier dus snap ik het helemaal niet meer. ;) helluup

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

met welk programma open je het nieuwe gif bestandje??

open hem eens met windows viewer. als het goed is beweegt ie nu wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...