Spring naar bijdragen

Rode onderlijning bij delen tekst


janvangeel

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb sinds de laatste paar weken , zelfs bij deze tekst rode gestrippelde onderlijningen,of dit nu in deze tekst of vanuit window live of wat dan ook is .  Het is wel zo als ik het verstuur dan zijn deze weg . Iemand een idee hoe en wat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Die rode onderlijn staat voor je spellingscontrole. Typ eens een deel engels, heb je dan ook de rode onderlijning? Dan staat de engelse spelingscontrole aan. Deze kan je wijzigen naar jou taal die nodig is.

Welke browser gebruik je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Oh bespaar de moeite , het is me gelukt, gewoon op de gestippelde tekst gaan staan , rechter muis knop , staat de engelse correctie aangevinkt , uitvinken en het probleem is voorbij. Wel handig trouwens want het is een soort spellingcorrectie, nederlands en engels zover ik het kan zien. Bedankt Godfather, hierbij is de topic gesloten.


Post samenvoeging: december 11, 2009, 01:39:51 am

De spelling correctie staat inderdaad op engels , want met het intypen van de engelse tekst krijg ik geen gestippelde rode onderlijningen. Maar nu hoe kan ik dit hanteren ?


Post samenvoeging: december 11, 2009, 01:40:46 am

de brownser die ik gebruik is trouwens opera 10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...