Spring naar bijdragen

magix music maker 2006


Gast smartass

Aanbevolen reactie

Gast smartass

heej,

iedereen die dit bestand heeft gedownt:

Magix.Music.Maker.2006.v11.0.1.3.E-version.GERMAN.Incl.Keymaker-CORE

moet ff checken met virusscanner, het is namelijk malware/spyware, de echte naam is win32.dybac, het heeft mijn comp behoorlijk aangetast, khad namelijk geen internet op me comp, khad hem via usb erop gezet, en dus ook geen updates voor virusscanner, nu heb ik weer nieuwe updates gedownt, en kwam ik erachter dat dat bestandje al ongeveer een maand op me comp stond, een boel bestanden kan ik nouw weggooien, omdat ze niet meer te gebruiken zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Gast Martijnn

Dat lijkt me erg sterk, omdat het van een vrij bekende release group komt, namelijk CORE.

Lijkt me niet echt goed voor hun naam als ze ineens virussen gaan adden bij hun torrents?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

p2p zijn erg vaak virussen, je kan beter met torrents of nieuwsgroepen downloaden, dan zitten er vrijwel nooit virussen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Martijnn

smartass schreef:

ik heb het niet gedownt met torrents, kheb gedownt met p2p (edonkey2000)

ohhh, dat verklaart het :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Martijnn

Hazara schreef:

magix music maker 2006

is toch nog niet verkrijgbaar via torrents of wel???

k denk van niet

Als je \'m ergens anders kan downloaden, kan je dat ook vast wel bij bittorrent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...