Spring naar bijdragen

Here I am


backlee

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Backlee, in het dagelijks leven Ger, geboren 1962 (ouwe l*l) en vader van 4 kinderen. Waar de oudste mij gek maakt om allerlei spellen te downloaden (ahum... ;D), zit de tweede iedere week om een andere film te zeuren. Nummer 3 moet alles van tekenfilms en K3 hebben en nummer 4 zit inmiddels vol in Pingu, Nijntje, enz. Zo ben ik in de 'downloadwereld' terecht gekomen. Probeer dat allemaal maar eens aan te schaffen...

De naam Backlee komt van een Belgische notaris en gebruik ik om de formule-1 en A1GP-voorspellingscompetities een naam te geven. Mijn website is ook zo genoemd. Ondanks mijn gevorderde leeftijd mag ik graag nog achter het stuur kruipen om formule-1 en rallyespellen te spelen. Ik doe ook mee in de competitie 'hotlaps.de' bij het ETCC2003. Zo zie je, je bent nooit te oud om te downloaden en/of gamen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

kijk es aan een egte snelheidsduivel

nou ger wij hopen je veel bij te kunnen leren met downloaden

en staan altijd klaar voor je vragen

[move]miep miep mjieuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw[/move]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

met zoveel kinderen lijken me vragen uitgesloten???? die weten toch veeel meer dan paps????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...