Spring naar bijdragen

Windows 7


VXL

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Deze week heb ik een windows 7 versie gedownload(ftd nummer: 1169133).

Naam: Windows 7 NL x86 en x64 9 in 1

Deze heb ik gister op een dvd+rw gebrand, en vervolgens heb ik deze zonet geprobeerd te booten, dit lukte al niet. Zelf heb ik geen externe hd of iets, dus ik kan geen back-up maken.

Als ik de setup start tijdens dat mijn pc aanstaat doet hij het wel, hierover een aantal vragen.

-Hij gaat niet bij het partitie gedeelte langs, word de pc nou helemaal leeg gehaald, of is dit hierbij niet het geval.

-Er staat in de naam, 9 in 1, dit houd in verschillende versies van windows 7. Wanneer ik de dvd start, dan kom ik nog geen keuze tegen over welke versie ik erop wil zetten.

-Ik wil deze versie ook gaan gebruiken voor een samengestelde die ik binnenkort ga bestellen, is dit aan te raden, of kan ik hiervoor beter een andere versie downloaden?

Ik wil volgend weekend gaan installeren, omdat ik volgend weekend mijn pc wel even kan missen.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Om vraag 1 te beantwoorden:

Wat ik ooit eens gelezen had was dat hij alles leeg haalt. Dus als ik een backup maken van de bestanden die je erop hebt staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  295
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik had ook wel iets vreemds , had vandaag win 7 gedownload, hem gebrand met Imgburn, toen ik hem wou BOOTEN ging er ook weer iets fout, dit is al de 2 de maal dat ik een image niet kan booten als ik hem brand met imgburn? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 295

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Vaak is de windows licentie maar voor 1 pc geldig, als je een "merk" pc hebt zou je eens kunnen kijken of de licentie werkt die op je pc staat aangegeven(op kast, of bij laptop onderkant).

Ps het is niet de bedoling dat je hier vragen gaat stellen, omdat ik dit topic aangemaakt heb voor mijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  124
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

Om vraag 1 te beantwoorden:

Wat ik ooit eens gelezen had was dat hij alles leeg haalt. Dus als ik een backup maken van de bestanden die je erop hebt staan.

Dit is het geval als je van XP naar 7 gaat. Alles wat je dan op je harde schijf staan hebt gaat dan verloren. Als je de stap vanuit Vista maakt heb je geen last. Bij XP is het dan aan te raden backups te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 124

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oké, dan geld dit dus wel voor mij, want ik draai nu XP sp3.

Alleen heb ik geen externe hd dus gaat het voor mij wat moeilijker om te backuppen. Heb de belangrijkste dingen(school troep) op een usb gezet, maar eigenlijk moet ik nog veel meer backuppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Om vraag 1 te beantwoorden:

Wat ik ooit eens gelezen had was dat hij alles leeg haalt. Dus als ik een backup maken van de bestanden die je erop hebt staan.

Dit is het geval als je van XP naar 7 gaat. Alles wat je dan op je harde schijf staan hebt gaat dan verloren. Als je de stap vanuit Vista maakt heb je geen last. Bij XP is het dan aan te raden backups te maken.

Weer wat bijgeleerd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  1.027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38
  • Was actief op:  Windows

Je bent niet verplicht om je HD te formateren van XP naar windows7.

Als je  niet  formateert doet zal windows 7 van de huidige windows windows.old maken en alle andere bestanden laat hij gewoon staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Windows 7 staat erop, heb nog 1 groot probleem.

Ik heb een pc van 4 jaar oud, vandaar zijn er geen drivers te vinden van windows 7. Opzich staat alles goed behalve de resolutie. Ik heb een geintegreerde intel 845 G/GL videokaart.

Als je nog meer info nodig heb, moet je het even melden.

Iemand die mij hier even mee kan helpen?

VXL.


Post samenvoeging: januari 22, 2010, 18:10:25

Laat maar zitten, ik ben weer overgestapt naar windows xp, ik denk niet dat er een andere mogelijkheid was.

VXL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...