Spring naar bijdragen

Internet explorer onthoudt mijn wachtwoorden niet


quikfast

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  39
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

beste mensne internet explorer onthoudt mijnwachtwoorden opeens niet meer  :'(

elke keer als ik inlog en aanvink van onthouden onthoudt hij hem later niet :(

het is echt irritant het is bij iedere websites iemand tips ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 39
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Even updaten/opnieuw instaleren.

Maar eerder zou ik mozilla firefox downloaden. Vindt ik persoonlijk sneller & makkelijker werken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Het is gemakkelijk om je wachtwoorden te laten onthouden door IE (liefst dan nog IE acht), maar je loopt het gevaar dat deze gewist worden als je programma's zoals CCleaner gebruikt.En zoals Quikfast aangeeft kan het gebeuren dat IE ze plots niet meer onthoud.Persoonlijk gebruik ik voor het onthouden van mijn wachtwoorden RoboForm pro, je kan ook de gratis versie gebruiken maar dan heb je als nadeel dat je beperkt zit in aantal te onthouden van logins.De mogelijkheid bestaat om aan de Pro te komen zonder het te hoeven aan te kopen, maar dat ga ik hier niet vernoemen(kan het wel in een PB).Indien u gebruik maakt van Norton 360 kan u daar ook gebruik van maken, die heeft die mogelijkheid ook.Met RoboForm heeft u ook een voordeel dat u wachtwoorden kan genereren die toch wel iets moeilijker te kraken zijn, bij het opstarten voor de eerste maal geeft u gewoon een hoofdwachtwoord(Dat u niet mag vergeten!).Het is simpel in gebruik en ook in het Nederlands in te stellen.

Grtz, Trizomu


Post samenvoeging: 18 februari 2010, 13:23:14

Een mss meer eenvoudige oplossing zou kunnen zijn van even te kijken in configuratiescherm--> internetopties--> eigenschappen van internet-->browsegeschiedenis-->verwijderen-->en als daar wachtwoorden verwijderen aangevinkt staan het vinkje verwijderen door er op te klikken.Laat mss(terwijl u er toch bent) alle cookies e.d. meteen verwijderen.Herstart de IE, en meestal zou het zo moeten zijn dat het probleem zou kunnen verholpen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...