Spring naar bijdragen

Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps


Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

rjno28.png

[*]Algemeen:

Androidis een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linux-kernel en het Java-programmeerplatform.

Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen.

Hoewel Android op vele apparaten te vinden is (telefoons, muziekspelers, netbooks, e-readers), zal dit topic zich vooral richten op de telefoons. Dit betekent echter niet dat het verboden is om over de andere apparaten te praten! Die zijn juist ook heel interessant.

[*]Aanpassingen van de fabrikant:

Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google Experience ('With Google'). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar de telefoon is dan geen Google Experience telefoon meer. HTC is de eerste die dit gedaan heeft, bij de HTC Hero. Zij ontwikkelde de aangepaste versie van Android, genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash 9 ondersteunt. Het nadeel is dat men Android niet draadloos kan updaten. Motorola heeft de MOTOBLUR-interface ontwikkeld voor Android en Sony Ericsson heeft ook een aangepaste versie van Android, genaamd Rachael.

[*]Android updates:

Android is een besturingssysteem dat in staat is om te updaten. Dit kan automatisch gebeuren via het netwerk van een provider (OTA, Over The Air), of handmatig met behulp van een USB kabel.

De eerste methode is van toepassing op Google Experience telefoons. Google maakt de updates voor deze telefoon klaar en verspreid deze ook. Mensen zonder Google Experience telefoon zijn afhankelijk van de fabrikant van de telefoon. Zij zullen met behulp van een USB kabel moeten updaten.

Android heeft al diverse updates gehad, waaronder Cupcake (1.5), Donut (1.6) en Eclair (2.0) en Eclair (2.1). Google vernoemt de updates naar zoetigheid, op alfabetische volgorde. De volgende update zal Froyo (Frozen Yoghurt) zijn. Het versienummer hiervan is nog onbekend.

Er is soms wat verwarring over versienummers en namen van updates. Het zit zo: Google heeft een grote verzameling verbeteringen e.d. Deze verzameling heet bijvoorbeeld Donut, of Eclair. Vervolgens pakt Google daar een aantal verbeteringen uit en beslist dat dat de volgende Android update wordt. Daarna wordt er een versienummer opgeplakt. Hierdoor is het dus mogelijk dat 2.0 en 2.1 beiden tot Eclair behoren.

[*]Android mods:

Doordat Android Open Source is, zijn veel mensen aan de slag gegaan met de broncode. Zij brengen hun eigen, aangepaste versie van Android uit. Deze versies bevatten vaak verbeteringen op het gebied van snelheid en er zijn waardevolle functies toegevoegd. Een voorbeeld van zo'n mod is CyanogenMod. In deze versie zijn veel snelheidsverbeteringen doorgevoerd, ook kan je bijvoorbeeld op je laptop internetten via het netwerk van je telefoon en bestanden versturen via Bluetooth.

Deze aangepaste versies van Android kun je zelf op je telefoon zetten. Handleidingen hiervoor zijn overal te vinden. Een plek waar vrijwel alle Android modders samen komen is het XDA-Developers forum: http://forum.xda-dev...s.com/index.php

[*]Beschikbare apparaten:

Android is beschikbaar op diverse soorten apparaten. Het is voornamelijk te vinden op telefoons, maar bijvoorbeeld ook op muziekspelers, e-readers en netbooks. Eens in de zoveel dagen wordt er wel een nieuw apparaat met Android aangekondigd, daarom staan ze niet in de OP. De beschikbare apparaten en het nieuws daarover zijn te vinden bij de onderstaande sites.

Mocht je niet de sites willen afzoeken, dan kan je altijd in het topic even vragen wat op dit moment de meest interessante apparaten zijn.

[*]Handige sites:

http://www.androidplanet.nl/ - Android Planet - Nederlandse Android site

http://www.androidworld.nl/ - Android World - Nederlandse Android site

http://www.phandroid.com/ - Phandroid - Engelse Android site

http://www.androidandme.com/ - Android And Me - Engelse Android site

http://www.androidguys.com/ - Android Guys - Engelse Android site

http://www.androidspin.com/ - AndroidSPIN - Engelse Android site, voornamelijk gericht op custom ROMs

http://www.yourandroid.info/ - Your Android Info - Overzicht van vrijwel al het Androidnieuws

Screenshots en videos:

398_schermafdruk2.jpg

398_schermafdruk1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

In april komt de HTC Desire uit

2j17l7n.jpg

Specificaties

Processor: 1 GHz Snapdragon

Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense

Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM

Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB

Gewicht: 135 gram met batterij

Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm

Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA

Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)

Trackball: Optische trackball

GPS: interne GPS-antenne

Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas

Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit

Wi-Fi: 802.11 b/g

Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting

Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)

Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser

Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma

Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv

Batterij: Lithium-ion, 1400 mAh

Gebruiksduur: 390/400 minuten voor WCDMA/GSM, standby 360/340 voor WCDMA/GSM

HTC Widgets: Bookmarks, Calendar, Clock, Footprints, Friend Stream, Mail, Messages, Music, News, People, Photo Album, Photo Frame, Search, Settings, Stocks, Twitter, Weather and Downloadable widgets

Social Networking: Facebookâ„¢ integration, Friend Stream, Photo sharing (on Facebook, Flickr, and Twitter), Video sharing on YouTubeâ„¢, HTC Peep for twittering.

Tethering: Internet sharing through USB (Jawel!)

Special Features:

Automatically lowers the ringer volume as soon as the phone is picked up

Mutes the ringer when the phone is flipped face down

Backs up certain data and settings to the microSD card automatically, such as SMS/MMS messages, bookmarks, Wi-Fi passwords, and more

Ik ben lang in overweging geweest tussen ze keuze of Iphone of een Andriod. Ik wil toch voor deze andriod gaan en in april voor het eerst kennis maken met dit systeem .Ik heb altijd Windows telefoon gehad maar moet nu een keer overstappen. Dit toestel blijkt helemaal geweldig te zijn! Zodra ik hem heb zal ik ook een reviewtje plaatsen.  :peace:

meer leden met Andriod ervaring?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  40
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Ik heb nu een half jaar een HTC Hero en ik ben er érg tevreden mee. Het enige wat ik zó jammer vind is dat HTC die Sense interface overal overheen wilt gooien... Ik had veel liever de 'gewone' Android gehad... Ook geen opties om dat uit te zetten ofzo... Volgende keer ga ik dus gewoon voor Googles eigen telefoon zonder al dat gepruts.

Ik weet dat er veel mensen zijn die die HTC interface geweldig vinden, maar ik vind het echt niks toevoegen, en het voelt ook veel te bekrompen aan wat mij betreft. De standaard Android interace voelt wat luchtiger en vooral soepeler aan.

Maar over Android zelf ben ik dik tevreden  8) Ik gebruik ook heel veel diensten van Google, dus daarmee heeft Android met zijn Google integratie nog een pluspunt voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 40
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan je dat Sense niet deinstalleren dan? Ik heb dit namenlijk straks ook op de desire :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  40
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Naar mijn weten niet, hoogstens met custom ROMs, maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee :( Durf het ook niet zo goed, ben veel te bang dat ik mn telefoon sloop  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 40

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Custom roms kun je gewoon installeren hoor, als het toestel niet goed werkt daarna kun je of de custom rom deinstalleren of je geef het toestel een hard reset en hij is weer leeg :)

Hier een goede site met betrouwbare roms voor htc toestellen:

http://forum.xda-developers.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Handig forum!!

En trouwens, sense kan je gewoon uitzetten :)

HTC Magic (Tips) Turn Off HTC Sense UI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  40
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Je maakte me even heel gelukkig, maar helaas staat Sense niet als applicatie op de Hero... :( Ik kan het dus ook niet naar defaults terugzetten...  >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 40
  • 1 maand later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Woei!

Ik heb de HTC Desire besteld bij GSMeasy en verwacht hem over een 1 a 2 weken.

http://www.gsmeasy.nl/abonnement-gsm/Vodafone/nieuw/bel-sms-web-200/2jaar/HTC-Desire/

Samenvatting

Gratis!

Nintendo Wii Black Motionpack

NU GRATIS BIJ ELK NIEUW VODAFONE ABONNEMENT!

Incl motion pack en 2 games

HTC Desire

3.7 inch scherm, 5MP cam, wifi

HTC friendstream, GPS

Simlockvrij

Vodafone Bel+SMS+Web 200 (24,50.-) (2 jaar)

Soort contract: Nieuw abonnement

200 minuten / 400 sms

Onbeperkt, razendsnel (3.6mb/sec) internet is inclusief!

ALLEEN ONLINE! De 1e 12 maanden geen €34,50 maar slechts €24,50 p/maand!

Nintendo Wii Black Motionpack

Meer info & foto's

Unieke zwarte Wii-bundel in beperkte oplage! Compleet met: Wii MotionPlus, Nunchuk, Wii Remote, Wii Sports Resort en Wii Sports.

- Nu GRATIS bij ELK nieuw Vodafone abonnement (excl Sim-Only)

- Er zijn nog Wii's leverbaar zolang deze actie op onze website staat!

- Wegens de enorme vraag kunnen wij helaas geen levering binnen 24 uur garanderen.

- De Wii zal tegelijk met uw simkaart en uw gsm door onze koerier worden afgeleverd.

HTC Desire

De HTC Desire is een prachtige smartphone met een bijzonder groot touchscreen. Met een diameter van maar liefst 3,7 inch is het een van de grootste schermen van het moment. Bovendien is het een amoled-scherm, waardoor de Desire prachtig helder en scherp beeld geeft. De HTC Desire is ook wel bekend als de Google Nexus One.

Simlock vrij

Nederlands menu

Nederlandse handleiding

2 jaar Nederlandse garantie!

Ik heb er zelfs een Wii bij gehad (deze actie is maar beperkt) ik houd jullie op de hoogte!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heey,

Mijn vader heeft bij zijn telefoon een nokia e72 inderdaad zo'n wii gehad werd netjes bij de telefoon meegeleverd!!

gr stefjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Maar is er eigenlijk een verschil tussen de Google Nexus One en de HTC Desire?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Google Nexus One of HTC Desire, moeilijke keuze?

De Google Nexus One is een Android-toestel dat behoorlijk wat media-aandacht kreeg. Het was het eerste toestel van Google zelf, gemaakt door HTC en met fatsoenlijke specificaties. Maar HTC is nu onder de eigen merknaam terug met de Desire als tegenhanger van de Nexus One. Ben je op dit moment in de markt voor een nieuw Android-toptoestel dan dringt zich al snel de vraag op welke je nu beter kunt kiezen: Nexus One of Desire. Beide toestellen hebben immers nagenoeg dezelfde specificaties. Moeilijke keuze? Of een uitgemaakte zaak?

HTC Sense

De HTC Desire is voorzien van de befaamde Sense-interface die het gebruik van het toestel eenvoudig maakt door het grote aantal ingebouwde widgets. Deze widgets kunnen een keur aan informatie weergeven, van weerbericht tot contactpersonen en beurskoersen. De Sense-interface draait als extra laag op Android, zonder dat dit ten koste gaat van de snelheid.

Flash

Troefkaart van de Desire is dat ondersteuning voor Flash 10.1 standaard aanwezig is, waardoor verschillende websites ook in de mobiele browser correct worden weergegeven. Hier heeft de Nexus One het nakijken; ondersteuning voor Flash zit er voorlopig niet in.

Hardware

Wat hardware betreft is er een wezenlijk verschil tussen de beide tegenstrevers. Daar waar de Nexus One een fysieke trackball heeft, is er op de Desire voor de navigatie een optische sensor te vinden. Nu hoeft een trackball niet direct beter of slechter te zijn, maar feit is wel dat het een mechanisch onderdeel is wat door vuil en stof sneller problemen kan gaan geven dan de optische sensor van de Desire.

Beschikbaarheid

Als laatste is er het punt van de beschikbaarheid. Daar waar de Desire vanaf begin april gewoon in de winkel ligt, is de Nexus One alleen via Google’s eigen webwinkel te koop. Wanneer Nederlandse Nexus-liefhebbers bij deze webshop terecht kunnen is helaas nog niet bekend. Vooral dit laatste punt kan wel eens veel klanten over de streep trekken, want het is de vraag of de hype rond de Nexus One stand houdt wanneer de Desire al in de schappen ligt.

Heb jij je keuze al gemaakt? Laat ons dan weten op basis van welke criteria je dat gedaan hebt.


Je kan van je Desire ook een Nexus "maken" je kan de software van HTC uitschakelen namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  174
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb hier de lg gw260 ook met android  bevalt me prima.

ik heb een querty toetsenbord wat erg gemakelijk is.

http://www.thinkdigit.com/FCKeditor/uploads/LG%20GW620-2.jpg

meer mensen met een lg gw260?

ik hoop nog op een update kan bleutooth kan namelijk geen foto,mp3 verzenden/ontvangen naar ander gebruiker met bleutooth.

kan wel verbinding maken met apperaten zoals headset in de auto.

dat is minder van de lg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 174
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je nog goede tips voor Andriod applicaties? Aangezien je het OS al enige tijd gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

app die voor jou heel interessant is duken is:

GMOTE : afstandsbediening op je Android toestel waarmee je je computer (mediacentre) kunt bedienen. Hiervoor moet je wel wat software op je computer installeren.

Deze is ook wel handig vind ik:

LOCALE : Kan je instellingen locatie afhankelijk maken. Dus je ringtoon uit in de kerk, geen smssignaal als je met je partner op de bank zit etc etc..

En tijdens het gebruik van het toestel merk je dat deze ook erg handig is:

SHAKE WAKE : Als je aan het bellen bent, gaat je telefoon in de slaapstand, en dan is het een vreselijk gedoe om hem weer wakker te krijgen en bijv in je telefoonboek te kunnen. Met Shake Awake, schud je een keer stevig met je telefoon en je bent weer live !

Even googlen levert resultaat op waar je hem vandaan kunt pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt man!

De tools Locale en Shakewake ga ik zeker proberen! De gsm als remote is voor mij niet nodig, maar bedankt voor de tips!

Ik verwacht het toestel volgende week!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Godverdommes.... diversen keren gemailed met gsmeasy maar zonder reactie. Dus vandaag gebeld en er zijn problemen met de leveringen. Ik sta nu eerste op de lijst is het alleen dat ze pas weer eind mei een nieuwe levering krijgen :(

Dat is mooi klote dus!  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Weet iemand waar je bij de samsung galaxy spica je geheugen kaart kan vinden ??? Me telefoon herkent de kaart wel maar ik kan hem nergens vinden. Het is nog al belangrijk want op me SD kaart staat een back up van me contact personen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Godverdommes.... diversen keren gemailed met gsmeasy maar zonder reactie. Dus vandaag gebeld en er zijn problemen met de leveringen. Ik sta nu eerste op de lijst is het alleen dat ze pas weer eind mei een nieuwe levering krijgen :(

Dat is mooi klote dus!  :'(

Ik vind dit nog anders het ergste:

mensen bestellen hem later dan ik hem heb besteld, maar krijgen hem eerder bij precies hetzelfde bedrijf. Echt man dan denk je ook wtf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jep, hier een lijstje van het tweakers forum met leden die er op wachten:

mOTiVe 18 april -> 17 mei

DukeN 20 april -> Gesproken met GSMeasy. Verwacht Eind mei (staat als eerste op de lijst...)

Ttommie 26 april -> 14 mei

Sweet Desire 26 april-> 17 mei

Joris1989 28 april -> ...

Fasterinside 30 april -> ....

Klaaz Vaak 1 mei -> ergens in juli

jwfchris 1 mei -> eind mei (Identieke mail als DukeN)

angelus1753 26 apr -> eind mei (Identieke mail als DukeN)

( http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33990303#33990303 )

Dus we wachten het af :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Probeer nu al een tijd me galaxy spica te updaten wat een %^%($&[A]#$^#*)  :biggun: :ziek2: werk is dat zeg. Ben er vandaag achter gekomen dat het niet lukt met windows 7 maar wel met xp maar dan blijft de installatie steeds op 0% staan  :s. Ga het weer proberen zodra ik de beschikking heb over een snellere pc met windows xp niet die antieke pc die beneden staat  :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
Gast angel_creek

Even om het topic levend te maken... Kijk is naar de Sony Ericsson Xperia x10! Super android telefoon! Ga hem binnenkort bestellen :) Hij gaat zelfs nog een super firmware update krijgen van Android 1.6 naar 2.1 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Een vriend van me heeft hem is echt een mooi toestel met lekker groot scherm is alleen beetje aan de dure kant anders had ik hem nu ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
Gast angel_creek

Een vriend van me heeft hem is echt een mooi toestel met lekker groot scherm is alleen beetje aan de dure kant anders had ik hem nu ook.

Ik neem daarom ook een abbo van 15 euro per maand :) Hoef ik tenminste geen beltegoed te kopen :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...