Spring naar bijdragen

Sony Ericsson Satio ruilen tegen iPhone 3G?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo mensen. Ik ging is kijken wat mijn mobiel nou ongeveer waard was. Toen zag ik een advertentie van iemand die zijn iphone 3g 16gb wilde ruilen tegen een recente mobiel. Ik reageerde daarop en voor een paar tientjes er nog bij zou hij het wel willen doen. Wat zeggen jullie? Doen of niet doen? Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja doen zou ik zeggen, natuurlijk moet je wel de zekerheid hebben dat deze persoon niet de boel belazert maar ik zou hem zeker ruilen tegen een iPhone!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ik zou eerst eens vragen hoe oud die Iphone is omdat er maar 1 jaar garantie op zit.

Als de Iphone al 1 jaar oud is of bijna 1 jaar oud zou ik het niet doen.

Vraag anders eerst eens het imei nummer van de iphone want de garantie en land van herkomst kun je zelf controleren.

https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb het gevraagd. Maar wat is het verschil tussen 3G en 3GS nou precies? Klopt het dat GS 2x sneller is?

Bedankt voor de reacties.

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

iPhone 3GS

De nieuwe versie van de iPhone, die op 8 juni 2009 tijdens de WWDC 2009 werd geïntroduceerd, bevat een aantal nieuwe functies. Deze nieuwe iPhone is gemiddeld twee keer zo snel als zijn voorganger, heeft tweemaal zoveel geheugen als zijn voorganger en heeft een splinternieuwe processor. Webpagina's laden sneller en applicaties starten sneller op. Zo ondersteunt de iPhone 3Gs 7.2-Mbps HSDPA voor hogere netwerksnelheden. De nieuwe iPhone maakt gebruik van de OpenGL ES 2.0-standaard voor hoogwaardige 3D-beelden, waardoor de weergave in games en andere veeleisende grafische programma's beter is dan bij de vorige generaties. Ook is er een ingebouwd digitaal kompas, die zowel het geografische noorden als het magnetische noorden kan aanduiden. Het kompas wordt gebruikt in combinatie met GPS, een verschillend aantal applicaties en de standaard applicatie "Kaarten". De iPhone 3GS is uitgerust met speciale toegankelijkheids- functies voor gebruikers die visueel gehandicapt zijn of gehoorproblemen hebben. Enkele voorbeelden van dergelijke functies zijn de schermlezer van VoiceOver, een zoomfunctie, een optie voor wit-op-zwart-weergave en monogeluid. Ook nieuw in de iPhone 3Gs is stembediening. Voortaan kan je met je stem iemand opbellen, een liedje starten of gewoon even aan je iPhone vragen welk liedje op dit moment wordt afgespeeld. Stembediening is niet beschikbaar in oudere iPhone's omdat deze daarvoor niet krachtig genoeg zijn. Verder gebruikt de nieuwe iPhone 3Gs bluetooth 2.1, in tegenstelling tot zijn voorganger die bluetooth 2.0 gebruikte. De iPhone 3Gs heeft een vetafstotende laag tegen vingerafdrukken en kan bediend worden met de afstandsbediening via de koptelefoon.

Apple heeft vanaf het begin af aan al gezegd dat ze niet meedoen aan de megapixel-hype omdat megapixels niet altijd iets zeggen over de kwaliteit. Uiteindelijk heeft Apple de iPhone toch nog een nieuwe camera gegeven met meer megapixels. De nieuwe iPhone bevat een 3 megapixel camera met autofocus, auto witbalans, tap to focus (je drukt ergens op het scherm, en de camera gaat dat plekje automatisch scherpstellen) en nog een aantal andere zaken die een camera zeker nodig heeft. Ook kan de nieuwe camera filmen met 30 beeldjes per seconde met VGA kwaliteit. Ter vergelijking: de meeste televisie programma's gebruiken 25 beeldjes per seconde. Oudere iPhone's kunnen niet filmen omdat deze maximaal 10 tot 15 beeldjes per seconde halen: dan krijg je onduidelijke video opname's.

De nieuwe iPhone 3Gs heeft ook een verbeterde batterij. Zo kan de nieuwe iPhone achtereen 30 uur lang audio afspelen (6 uur langer dan voorheen), 10 uur lang video afspelen (3 uur langer dan voorheen), 9 uur lang WiFi gebruiken (3 uur langer dan voorheen) en heeft het 12 uur gesprekstijd op het 2G netwerk (2 uur langer dan voorheen). Er wordt verwacht dat de iPhone 3Gs in de toekomst extra functies krijgt via een firmware update.

In week 39 heeft de iPhone 3Gs een kleine wijziging gehad in de hardware, hierdoor kunnen iPhone's die in week 39 of later geproduceerd zijn niet gejailbreaked worden.

Bron : Wikipedia

hoop dat dit genoeg info bevat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

whaha, ja daar zit genoeg info in.

de iphone 3g is ruim een halfjaar oud, zegt ie.

jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

tja je kan de gok wagen maar bedoel op je SE heb je 2 jaar garantie op de iphone dus nog maar een half jaar.

Wat ik me nog steeds af vraag is waarom kiest men voor een iphone?

ik heb da ding nu 1 week en weet niet hoe snel ik er van af moet, vind het rampzalig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

whaha, wil je 'm ruilen tegen mij SE? ;p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357
Gast angel_creek

tja je kan de gok wagen maar bedoel op je SE heb je 2 jaar garantie op de iphone dus nog maar een half jaar.

Wat ik me nog steeds af vraag is waarom kiest men voor een iphone?

ik heb da ding nu 1 week en weet niet hoe snel ik er van af moet, vind het rampzalig.

Impy je bent niet die enige die de iphone/ipod dingen een ramp vind hoor. Als je er graag van af wilt moet je hem verkopen :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Nou hij is van me werk dus zakelijk dus kan ik hem niet zomaar verkopen anders was die al lang weggeweest haha maar goed nog een weekje dan krijg ik weer een nieuwe mobiel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik krijg binnen kort de nokia e72.

Daar hoor je mij niet over klagen. Dat ding vind ik zoveel beter dan iphone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 2,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...