Spring naar bijdragen

Berichten komen dubbel binnen in Microsoft Office Outlook


Gast h.vanlieshout

Aanbevolen reactie

Gast h.vanlieshout

Sinds ik twee geleden dagen geleden mijn Outlook opnieuw heb geconfigureerd,wat achteaf niet nodig was, komen al mijn e-mailberichten dubbel binnen. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,

Hans van Lieshout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je hebt 2 email accounts actief staan denk ik. Kijk eens bij je accounts en verwijder er 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast h.vanlieshout

Dit heb ik gedaan. Er stonden twee accounts vermeld. Dat is waarschijnlijk bij de configuratie gebeurd.(een account toegevoegd) Ik heb  een account  verwijderd. POP3 meen ik, de andere: pop.hetnet.nl heb ik laten staan (achteraf had ik misschien beter andersom kunnen doen) Ik merk dat nu inderdaad geen dubbele berichten meer verschijnen in outlook. Nu heb ik nog een ander e-mailprogramma: outlook express (als reserve). Na de verandering heb ik gemerkt  dat de meeste e-mails  in outlook express verschijnen. De andere in outlook zelf. Heel vreemd is dat berichten die in outlook express niet in het postvak IN staan  wel bij de geaccepteerde e-mailberichten van spamkiller van macafee(boven in de werkbalk van outlook) vermeld staan Ik kan ze daar goed bekijken, maar verder kan ik er niets mee).( niet naar de Post-IN map brengen bijv.) Nu, wie het weet mag het zeggen. Waarschijnlijk, denk ik, heb ik er fout aan gedaan de pop3-account te verwijderen. Mijn outlook express heeft een pop3 account. Ik heb al pogingen gedaan om bij outlook de pop3 account opnieuw in te stellen, maar dat lukt me niet. Verder maakt het (zoals ik merk niets uit of je outlook of outlook express als standaardprogramma instelt.

Ja , hoe kom ik er uit.?

Kun je nog eens een poging wagen?

Bedankt voor het advies tot nu toe!

Met vriendelijke groet,

Hans van Lieshout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat ik zou aanraden is je accounts in je outlook express en office outlook verwijderen. Daarna de PC herstarten en weer op een nette manier 1 account aanmaken in je Office outlook. Dan zou alles weer goed moeten werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

of je kunt je pc terug draaien naar drie dagen geleden voor dat je begon met rotzooien!!

weet dat dit kan alleen niet meer hoe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

Klik op start --> alle programma's --> bureau accessoires --> systeemwerkset --> systeemherstel

daar kan je het instellen.

dit kan tevens alleen met windows xp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

haha inderdaad dat is hem, als het goed is kun je hierna weer opnieuw proberen!!!

let wel op eventuele berichten en bestanden worden niet allemaal opgeslagen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
Gast h.vanlieshout

Ik heb gedaan wat Duke N heeft voorgesteld en dat heeft geholpen. Bedankt Duke N voor het advies. Ook de anderen bedankt voor hun advies.

Met vriendelijke groet, 

Hans van Lieshout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...