Spring naar bijdragen

'Wapperen' met de R4DS... wat is er mis?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Onze kinderen hebben allebei een Nintendo DS (2½ jaar oud) met een R4DS-kaartje.

Sinds kort lukt het ze niet altijd om het ding goed op te starten. Ipv in het R4DS-menu te komen komen ze bij het picture chat gedeelte terecht.

Als ze dan de R4DS er uit halen, in het slot en op het kaartje blazen en er mee 'wapperen', terugstoppen en weer opstarten gaat het wel goed.

Herkent iemand deze problemen  en wat zou er dan stuk kunnen zijn? De R4DS of de Nintendo?

Alvast bedankt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zoals het nu klinkt is de R4 stuk. Het enigste wat u dan kan doen is een nieuw kaartje kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wel typisch dat ze het beiden hebben (de een iets vaker dan de ander) en dat het wisselen van Nintendo's geen effect heeft.

Ze hebben nu een 1 Gb kaartjes erin zitten. Wat is qua prijs/prestatie een beter alternatief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

ik heb een soort gelijk probleem met de M3 (voorloper R4) soms moest de ds wel 10x worden herstart voordat hij het weer deed. ik heb het probleem verholpen door ervoor te zorgen dat er altijd 150 a 200 mb vrij is op het GB kaartje. probleem speelt nu nog maar 1 van de 10x op. misschien dat je dat eens kan proberen? succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dit had ik vroegah ook met de spellen van me snes/n64  :love: op zich geen groot probleem gewoon af en toe blazen voor dat je het gebruikt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...