Spring naar bijdragen

P-2602HW-D1A NAT Porten & COD MW 2 probleem


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo iedereen.

Ik heb ooit al is eerder geprobeerd m'n NAT porten voor cod te openen, maar toen was het niet gelukt. Gister ging ik het weer proberen, en opzich gaat alles goed, maar ze zijn gewoon nog niet open. Ik heb natuurlijk al gegoogled, en kwam toen iemand met ongeveer hetzelfde probleem tegen: http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1498

Zoals je ziet, heeft die persoon ze ook allemaal toegevoegd, maar helpt het ook niet. Maar wat ik raar vind; ik heb ze net zoals die persoon gewoon toegevoegd (plaatje 1 van die link), maar ik zie ze als ik een 'rule' in de firewall wil maken niet bij de services staan (zoals die persoon dat wel heeft; plaatje 2). Hoe komt het dat, ook al heb ik ze goed toegevoegd, ik ze nog niet bij de services in de firewall zie staan?

Zou iemand mij hiermee willen helpen?

Alvast bedankt iedereen voor de moeite! O0

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

niemand weet iets?  :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...