Spring naar bijdragen

Wii nieuwste games betere beveiliging??


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

hallo,

ik heb een paar weekjes geleden een aantal wii games gedownload, maar ze doen het allemaal niet :-\

Ik gebruik Neogamma R7 (als ik het goed heb) en alle eerdere games doen het wel.

Hebben ze een nieuwe beveiliging ofzo??

Rabbids Go Home

Alice In Wonderland

Avatar The last Airbender

doen het allemaal niet..

en ik heb nog steeds geen werkende New Super Mario Bros gevonden :( het patchen lukt niet, want ik snap het halverwege niet meer :S en de gepatchte die ik gedownload heb doet het niet  >:(

Alvast bedankt :)

PS: is er een manier om Wii Sports Resort zonder motion plus te spelen? (we hebben er daar maar 1 van, en het zou leuk zijn als we het met meerderen kunnen spelen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mag ik vragen wat voor error u krijgt bij het spelen van de spellen. Dan kan we misschien beter helpen. En het is niet mogelijk om zonder motion plus wii sports resort te kunnen spelen. En over NSMB: dat patchen heeft alleen zin als u het via u het spel van een USB gaat spelen. Dus niet van een DVD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Disk kan niet worden gelezen, kijk in de wii handleiding voor meer informatie (ofzo)

na het (talen) menu krijg ik deze melding :(

oh jammer van NSMB en wii sports resort..

bedankt  iig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik heb ook vaak storingen met dvd's daarom stop ik nu alle spellen op een USB stick, dat werkt wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  362
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  44

Probeer eens Neogaam r9. Ik had het ook met vebatim dvd-r.

Daarna had Ik dvd+r plantinum. Nero burning rom en snelheid van 4x. En de nieuwste spellen werken ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 362

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Probeer eens Neogaam r9. Ik had het ook met vebatim dvd-r.

Daarna had Ik dvd+r plantinum. Nero burning rom en snelheid van 4x. En de nieuwste spellen werken ook.

Waarom kom je ineens met een heel andere oplossing terwijl wous hierboven al een oplossing die voor hem werkte had gepost? Even rondgekeken en dat doe je wel vaker volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

ik heb ook vaak storingen met dvd's daarom stop ik nu alle spellen op een USB stick, dat werkt wel ;)

goed idee, maar ik heb niet genoeg usb sticks en wil mn externe harde schijf niet formateren voor alleen wii games .. :(

Probeer eens Neogaam r9. Ik had het ook met vebatim dvd-r.

Daarna had Ik dvd+r plantinum. Nero burning rom en snelheid van 4x. En de nieuwste spellen werken ook.

Met Neogamma R9 doet ie bijna hetzelfde, behalve dat ik nu bij 1 spel het eerste level kan spelen, maar daarna krijg ik weer "Disk kan niet worden gelezen"  :'(

Waarom kom je ineens met een heel andere oplossing terwijl wous hierboven al een oplossing die voor hem werkte had gepost? Even rondgekeken en dat doe je wel vaker volgens mij.

alle oplossingen zijn welkom hoor!


Post samenvoeging: mei 16, 2010, 20:15:14

hee ik lees nu iets over verbatim dvd's.. die schijnen goed te werken. Maar moet ik dan DVD-R of +R hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...