Spring naar bijdragen

computer weergeeft tekst traag als je het typt en rare tekens


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

beste mensen,

sins van avond heeft mijn computer problemen.

ik zat lekker achter msn en ondertussen een beetje kennis bij tespijkere over html5 en css3 in dreamweaver CS5 die ik smorgens had gedownload.

maar ik zat dus eerst in dreamweaver en toen merkte ik dat als ik iets typte dat het het beeld bleef staan en later de tekst pas kwam testaan.(dus een beetje hapere zeg maar)

maar toen ik naar msn ging om ff te praten begon ik allemaal vreemde tekens te type en als ik op enter drukte werd er niks verzonden.

dus ik dacht wat krijgen we nouw? okee ff computer op nieuw opstarte.(op de verkeerde manier want alles bleef in eens hange dus stekker er maar uit.)

nouw na dit alles nog steeds het zelfde probleem ondertussen ook al ander toetsenbord geprobeert maar dat was het ook niet.

toen systeem herstel. dit mocht ook niks baten en alles was nog steeds het zelfde.

en zit ik nood gedwonge ff op laptop van me moeder om jullie hulp tevragen xD

wat is dit? en hoe krijg ik het weg? en zal het meschien aan dreamweaver leggen dat er meschien een virus is mee geinstalleerd? alleen dit lijkt me wel sterk want anders had ik er al eerder last van moeten hebbe? dus wie o wie kan mij helpen?

MvG,

Jan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat lijkt op een verkeerde keyboard instellen. Misschien dat je perongeluk een vreemde taal hebt geinstalleerd.

Druk op de toetsencombie: SHIFT+CTRL om te switchen tussen je geinstalleerd talen. Misschien dat je het hiermee verhelpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  120
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

vreemd na mijn weten heb ik niks anders gedaan dan normaal.

en het mooie is ik heb er nu geen last van alleen net na het opstarte deed hij het even.

alleen toen had ik ook iets wat ik nog niet had.

als ik op een programma klikte om het testarte opende hij eigenschappen. is nu ook niet meer

lijkt dus opgelost. en hopelijk ook voor altijd :)

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 120

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...