Jump to content

xbox 360 elite te koop

Recommended Posts

ik verkoop bij deze mijn xbox 360 elite ;)

als je geintresseerd bent laat dan ff weten dan zal ik doorgeven wat er nou allemaal precies bij zit;)

er zitte 19 games bij als je wil weten moet je even een mailtje sturen want zijn allemaal gebranden

de xbox is omgebouwd en geband

alle kabels zitten erbij en plus 4 draadloze controllers ook in het zwart natuurlijk en een plug & play kit

• Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

lijkt me handiger als je dat hier neerzet ;)

Misschien handig als je zegt of er ook games bij zitten, en welke??

richtprijs?

Verkoop je ook de games los? Anders ben ik wel geïnteresseerd in GTA - Liberty City Episodes.

richtprijs?

doe maar een mooi bod

Verkoop je ook de games los? Anders ben ik wel geïnteresseerd in GTA - Liberty City Episodes.

is gebrand he alle spellen zijn gebrand;) en verkoop alleen het geheel gewoon

Dan moet je toch even alle illegale spellen uit je lijstje halen, staat in de regels. Dit is illegaal, ook zou ik oppassen wat je verzend, ze kunnen je spellen namelijk ook allemaal in beslag nemen inclusief je Xbox en alle accessoires.

Dan moet je toch even alle illegale spellen uit je lijstje halen, staat in de regels. Dit is illegaal, ook zou ik oppassen wat je verzend, ze kunnen je spellen namelijk ook allemaal in beslag nemen inclusief je Xbox en alle accessoires.

hoe bdoel je wat je verzend?

Je mag niets illegaals opsturen via de post. Dat is hetzelfde als je een zakje wiet verstuurt, mag ook niet natuurlijk.

Als hij zijn pakketje gewoon goed inpakt, komt de bezorger er ook niet aan...

Maar alles wat verzonden wordt komt in 1 distributiepunt waar alles gescand wordt en verwerkt wordt naar kleinere pakhuizen.  Ze scannen met regelmaat pakketjes, en als ze je pakken ben goed hart de lul. Maar je mag het natuurlijk zelf weten, als je maar geen illegale spulletjes op DukeN.nl verkoopt.

ik dnk tog dat als iemand intresse heeft hem graag wil zien werken enzo dus afhalen;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Who was online  10 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...