Spring naar bijdragen

LG Flatron E2250V


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  950
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hoi mensen van DukeN,

Jaa ik ben er weer hoor  ::).

Ik heb gisteren een nieuw beeldscherm gekocht, zie titel voor de naam.

Alles goed geinstalleerd, hmdi kabel erin, en  ik dacht ; Jeeuh, kan ik eindelijk goed gamen!  ^-^

Maar nu herkent mijn pc 2 beeldschermen, terwijl alleen mijn LG is aangesloten. Ik heb een HDMI kabel erin, en een DVI naar VGA kabel. Ik heb al geprobeerd om de VGA kabel eruit te halen, en hem dan op te starten, maar dan krijg ik geen beeld. Ik wil natuurlijk het beste beeld wat hij me kan geven, dus daarom vraag ik aan jullie raad. Ook als ik bij mijn resolutie kijk, zegt hij dat er een E2250 is, en een niet algemeen PnP beeldscherm. Ook zegt hij dat er 2 beeldschermen in 1 beeldscherm zit. Allemaal erg vaag dus. Nu heb ik zoveel lopen kloten, en ben nog steeds niet achter het probleem. Ik heb een Ati Radeon HD 5700. Ook die zegt dat ik zowel een LED als LCD beeldscherm heb aangesloten. Wie kan mij helpen, zodat mijn pc 1 beeldscherm herkent, en wel de goeie ?  :'(

Alvast super bedankt!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 950
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mmm op LG.com (http://www.lg.com/nl/support/product/support-product.jsp) kan ik je product voor ondersteuning en drivers niet vinden.

Maar je hebt dus HDMI naar HDMI? En bij het aanzetten krijg je geen beeld? Wacht dan eens enkele minuten totdat Windows op de achtergrond is geladen. Mijn scherm geeft namelijk niet altijd beeld in DOS met de HDMI aansluiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  950
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dankjewel Duken, ik heb nog een keer goed gekeken, en het bleek dus dat ik het kabeltje van de hdmi er niet helemaal goed in had zitten..  :geheim: Silly me  ::)

Mag dus slotje op  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 950

  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Slotje kun je er zelf ook op doen :P:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...