Spring naar bijdragen

geen internet op laptop HP620


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo allemaal,

ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht maar hij wil geen draadloze verbinding maken. ik heb hem op kabel aangesloten en toen deed hij het wel maar ik heb de laptop om draadloos te internetten dus dat is geen oplossing natuurlijk.

als ik verbind dan vind hij het goede netwerk wel en ook heeft die alle streepjes dus de verbinding zou goed moeten zijn. als ik dan de code invoer komt er naa ongeveeer 30 seconden te staan:

windows was unable to connect to ........

troubleshoot problems

tell me more about internet connection problems

als ik op troubleshoot problems klik geeft die ook geen oplossing.

zou iemand mij misschien kunnen helpen?

op de laptop staat HP620 met windows 7

alvast bedankt:D!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Is je HP toevallig van de Pavillion serie? HP staat er namelijk bekendt om dat ze in sommige HP pav. series verbindingsproblemen vertonen. Als je ook zou gaan bellen naar HP met deze opmerking wordt je laptop terug geroepen en wordt het gemaakt. Als tie nog in de garantie zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Is je HP toevallig van de Pavillion serie? HP staat er namelijk bekendt om dat ze in sommige HP pav. series verbindingsproblemen vertonen. Als je ook zou gaan bellen naar HP met deze opmerking wordt je laptop terug geroepen en wordt het gemaakt. Als tie nog in de garantie zit.

dit staat er allemaal op de achterkant:

Windows 7 starter OA MEA HP

ook staat dit er

Model: Delphi

model numerber: d40

en nog wat wat volgens mij niet interessant is, weetniet of je nu weet of het een pavillon is?

ook heb ik nog een toevoeging, hij heeft het op mijn camping wel gedaan maar hier dus niet. daarom denk ik dat het aan de router ligt weetniet of dat kan?

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Even in je netwerkcentrum al je netwerk profielen verwijderen, en vervolgens jou router als nieuwe toevoegen. Dit zou het probleem moeten verhelpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Even in je netwerkcentrum al je netwerk profielen verwijderen, en vervolgens jou router als nieuwe toevoegen. Dit zou het probleem moeten verhelpen.

volgens mij heb ik het oude netwerk verwijdert. daarna heb ik verbinding gemaakt met ons eigen netwerk maar hetzelfde probleem komt weer terug. heb jij misschien nog een andere oplossing?

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Is je HP toevallig van de Pavillion serie? HP staat er namelijk bekendt om dat ze in sommige HP pav. series verbindingsproblemen vertonen. Als je ook zou gaan bellen naar HP met deze opmerking wordt je laptop terug geroepen en wordt het gemaakt. Als tie nog in de garantie zit.

dit staat er allemaal op de achterkant:

Windows 7 starter OA MEA HP

ook staat dit er

Model: Delphi

model numerber: d40

en nog wat wat volgens mij niet interessant is, weetniet of je nu weet of het een pavillon is?

ook heb ik nog een toevoeging, hij heeft het op mijn camping wel gedaan maar hier dus niet. daarom denk ik dat het aan de router ligt weetniet of dat kan?

gr

Het is dus geen Pavilion ;p het Model is namelijk: Delphi {:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

haha klopt:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...