Spring naar bijdragen

Little Big Planet 2 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Marciej123

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

littlebig_planet2.jpg

lbp2info.jpg

DE BEVESTIGDE RELEASE DATUM IS JANUARI 2011

Het Engelse Media Molecule trok in 2008 veel aandacht met LittleBigPlanet, een haast ouderwets platformspel dat in een spiksplinternieuw grafisch jasje was gegoten en dat bovendien werd geleverd met een editor waarmee zelf nieuwe platformpuzzels gemaakt konden worden. Zowel Media Molecule als uitgever Sony gaven hoog op van de editor, die dan ook als belangrijk onderdeel van de game werd aangeprezen.

Inmiddels werken de Engelsen hard aan een vervolg, dat nog voor het einde van dit jaar op de markt moet verschijnen. Daarbij zetten de makers nog meer in op de editor, die dan ook nog veel meer mogelijkheden heeft gekregen. Het wordt daarmee niet eenvoudiger om zelf een enigszins memorabel level in elkaar te zetten, maar dat mag de pret volgens Media Molecule niet drukken. Men verwacht dat opnieuw honderduizenden zelfbouwlevels online geplaatst zullen worden, naast de 2 miljoen die er nu al te vinden zijn. Om het vinden van levels eenvoudiger te maken, kan de editor een link voor je produceren naar een speciale website waar zelfbouwlevels te vinden zijn. Die link kun je dan gebruiken om je level bij anderen aan te prijzen.

Nieuwe elementen:

Beide nieuwe elementen zullen langzaam aan in de game worden geïntroduceerd, zodat spelers er aan kunnen wennen. De werking van beide is eigenlijk precies zoals verwacht mag worden; de jump pad laat Sackboy omhoog stuiteren zodra hij op de pad stapt. Uiteraard mondt dat uit in puzzels waarin jump pads niet alleen horizontaal, maar ook schuin en zelfs verticaal zijn geplaatst en waarin Sackboy via een hele serie aan jump pads omhoog moet zien te komen.

Tot slot krijgt Sackboy gezelschap. Hij krijgt zo af en toe een klein leger aan volgelingen achter hem aan, in de vorm van houten robots. Deze Sackbots zijn half zo hoog als de kleine Sackboy en ze volgen de grote kleine held blindelings. Het is daarbij aan jou om de volgzame Sackbots in veiligheid te brengen.

Zelf dan aan de slag:

Dan de editor. Die heeft de grootste veranderingen ondergaan, die uiteraard ook hun uitwerking hebben op de levels van het spel. Zo hebben leveldesigners in deel twee de beschikking over de Creatinator. Daarmee krijgt Sackboy een helm op die voorwerpen af kan schieten. Dat kan van alles zijn, een koe, schaap, raket, you name it. Vooral het schieten met raketten maakt een heel ander soort gameplay mogelijk, en dat is ook precies de bedoeling.

Media Molecule ziet de nieuwe editor namelijk niet langer als gereedschap waarmee je enkel levels kunt maken, maar als een programma om complete games mee te maken. Games in de vorm van een enkel level, maar toch. De Creatinator is daarbij niet de belangrijkste tool, in tegenstelling tot de nieuwe cameratool. Daarmee is veel meer mogelijk. De spelwereld blijft een 2d-vlak met zeer beperkte diepte, maar de camera hoeft niet langer recht van voren te staan, zoals in de eerste LBP. Dat wil zeggen dat je nu ook een isometrisch beeld kunt scheppen, of de camera een kwart slag kunt draaien waardoor je een top-down beeld krijgt.

a>

Screens & Video's:

1282128948.jpeg

[img width=620 height=348]http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1282128950.jpeg

[img width=620 height=348]http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1282128952.jpeg

[img width=620 height=348]http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1282128953.jpeg

[img width=620 height=348]http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1282128938.jpeg

lbplo2.jpg

little-big-planet-2-23280562.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Little Big Planet 2 Info/Download / Torrent / Crack / NZB / Serials

Misschien hoeft dit niet echt?

Voor de rest een (grote) startpost en genoeg info.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Edited! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

LBP2 komt alleen voor de ps3 uit, dus download, serial, crack etc zou overbodig zijn. Anywayz, de startpost is erg goed, veel informatie, netjes en geordend en mooie plaatjes en trailers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

ik had er gisteravond al: Little Big Planet 2 Info (PS3) Neem aan dat dat goed is? ;) Maar in ieder geval, Bedankt! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Zeker dat ik deze wil hebben  :love:

Ik vond LBP ookal leuk om te spelen dus laat staan 2, zolang er maar vernieuwing inzit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Deze ga ik denk ik ook halen, omdat mijn zusje zoiets wel leuk vindt (ten minste, dat zegt ze)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Kan ze hem zelf niet halen? :P Mijn zusje vindt het ook wel leuk denk ik, weet alleen niet of ze het geld er voor over heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kan ze hem zelf niet halen? :P Mijn zusje vindt het ook wel leuk denk ik, weet alleen niet of ze het geld er voor over heeft.

Allebei de helft :P, en ouders geven hopelijk ook wel wat $$$  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

aangezien de ps3 officieel gekraakt is misschien toch wel download/crack/serial er bij zetten? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

aangezien de ps3 officieel gekraakt is misschien toch wel download/crack/serial er bij zetten? :P

Nee nog niet, een update van Sony kan alles misschien veranderen en PS3 downloads zijn er (voor zover ik weet) nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou het kan er natuurlijk wel bij... Het kan tenslotte een download / nzb / torrent worden

Ik zal de start post wel aanpassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

De verwachte release datum is: 12 November 2010, (Europa)

de bevestigde release datum is 16 November 2010, (VS)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

de datums zijn veranderd naar januari 2011. En deze keer is het officieel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...