Spring naar bijdragen

MCafee hulp nodig !


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo Duken,

paar dagen geleden kreeg ik een melding dat mijn virusscanner MCafee was verlopen (ik had Mcafee gekocht). hierdoor kan ik bijvoorbeeld niet mijn mails checken op hotmail of geen youtube filmpjes bekijken en nog paar dingen.

dus heb een nieuw MCafee gekocht via internet zodat mijn computer weer beveiligd zou zijn. nou ik heb op de officiele site MCafee een nieuw programma gekocht. de bedoeling van online kopen is dat je betaald via eigen methode naar keuze en dat je dan een mail krijgt om het programma te kopen. maar mijn probleem is dat ik mijn mails niet kan checken.

ik daarna een geprobeerd om via mijn ipod touch mijn mails te checken en het werkte en typte de link die in de mail stond om het programma te downloaden over op mijn laptop.

dan moet je op die site van die link inloggen, nou ik had de goede gegevens geklickt maar er gebeurde helemaal niks, ook geen melding dat het fout was ofzo...dus dat zal ook wel iets te maken dat sommige dingen het niet doen.

ik hoop echt dat iemand een oplossing weet...anders weet ik het ook niet meer, is mijn geld naar de klote en mijn laptop niet beveiligd:(

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 88
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het klote is dat ik al betaald heb -.-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 88

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

je Mcafee blokkeerd nu alles, verwijder eerst eens dat programma via configuratiescherm.

Dan kun je rustig je mail lezen en invullen.

Wil je in de tussentijd toch beveiligt blijven neem dan AVG zoals Wimpy aangeeft.

Dan download je MCafee opnieuw en je kan je nieuwe code ingeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

opeens kon ik mijn mails checke en MCafee instaleren :-[

:peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...