Spring naar bijdragen

Halo Reach - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Marciej123

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

                    1179_1266342868.jpg


Algemene informatie:

Release datum: 14 september 2010                      Cijfer: 8,5

Platform: Xbox 360                                                Ontwikkelaar: Bungie

Uitgever: Microsoft


[gmod]Direct linken naar illegale content![/gmod]


1266168433.jpeg

De persoonlijke ontwikkeling van het personage Noble Six is slechts een van de vele onderdelen die in het verhaal van Halo: Reach intrigeren. Dat verhaal begint tamelijk onschuldig. Het Noble Team is gestationeerd op de planeet Reach, op dat moment een strategisch punt voor de menselijke kolonies, die in oorlog zijn met de Covenant, een verzamelijk van alien-rassen. Wanneer het team op onderzoek uit is om mogelijke rebellie de kop in te drukken, blijkt dat de Covenant op Reach aanwezig is. De United Nations Space Command activeert onmiddellijk Winter Contingency, een soort DEFCON 1, waarmee wordt aangeduid dat de planeet door de Covenant wordt aangevallen.

Vanaf dat moment ontspint zich een verhaal waarvan de afloop eigenlijk al bekend is. Niet voor niets is er al een boek genaamd The Fall of Reach uit, waarin wordt verteld hoe de Covenant de mensheid op Reach totaal omverloopt. Halo: Reach gaat eigenlijk niet over de oorlog, maar veel meer over het verhaal waarin het Noble Team terechtkomt. Je krijgt de strijd tussen de Covenant en de UNSC maar deels mee, op momenten waarop Noble Six en zijn team bevel krijgen om bepaalde taken uit te voeren die direct met de oorlog verband houden. Dat dit goed is voor enkele epische missies, spreekt vanzelf.

1276541369.jpeg

Alleen singleplayer?

De singleplayermodus van Halo: Reach is langer dan die van Halo 3: ODST, maar daarmee nog steeds niet al te lang. Op Easy moet de game binnen vijf à zes uur uit te spelen zijn. Op Normal gingen we best een aantal keer dood en deden we uiteindelijk tussen de zes en zeven uur over de singleplayercampagne, wat in het huidige tijdsbeeld nog steeds aan de korte kant is, maar in elk geval acceptabeler dan de vier tot vijf uur die je nodig had voor Halo 3: ODST. Aardig detail is wel dat je geen Achievements vrijspeelt op Easy. Het spel 'dwingt' je dus minimaal op Normal te spelen; het spel op Easy uitspelen wordt niet gezien als iets dat een Achievement verdient. En terecht!

Wat direct opvalt bij Halo: Reach is de menustructuur, die spelers bijna pusht om in co-op te gaan spelen. Elke missie heeft een aparte indicatie waaraan de speler kan zien op welk niveau de missie al eens is gespeeld en of de missie al eens in co-op is gehaald. Het hoofdmenu van de campagne is tegelijk een Lobby, waaraan je vrienden kunnen meedoen om zo samen het avontuur door te spelen. Een groot pluspunt uiteraard, want samen beleef je meestal meer plezier aan een game-avontuur dan in je eentje.


Pic's & Video's:

1282050070.jpeg

[img width=620 height=346]http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1276541376.jpeg


Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Lijkt me een mooie game. is vandaag uitgekomen. Zo ff downloaden. :P Dan maar hopen dat die stealth is :P en ff xbox live kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vind de halo wereld echt prachtig. Maar voor mij is het onspeelbaar omdat ik niks om de gameplay geef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Het is jammer dat het niet op de pc kan.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  213
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

deze gaat ook niet lukken op de xbox 360 4gb dus voor mij gaat hij niet werken..

Niet zo erg ik speel wel halo 3 ODST..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 213

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waarom zou hij daar niet op lukken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

deze gaat ook niet lukken op de xbox 360 4gb dus voor mij gaat hij niet werken..

Niet zo erg ik speel wel halo 3 ODST..

Waarom zou hij daar niet op lukken?

kan je inderdaad gewoon spelen hoor. daar past echt wel een savegame van op ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Is het een vreemde theorie dat nu alle Halo spellen voor de Xbox verschenen zijn dat ze langzamerhand naar de PC en de PlayStation geport gaan worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is het een vreemde theorie dat nu alle Halo spellen voor de Xbox verschenen zijn dat ze langzamerhand naar de PC en de PlayStation geport gaan worden?

Ja denk het wel (@ vreemde theroie). Bungie is ermee gestopt met de Halo-reeks maar Microsoft heeft het nu overgenomen. En als Microsoft het heeft overgenomen denk ik dat er echt heel weinig kans is dat er überhaupt nog niet iets geport gaat worden dan wel niet Reach.

Voor de Halo-reeks halen mensen soms gewoon nog een Xbox (vanwege exclusiviteit) en dat wil (denk ik) Microsoft erg graag behouden.

Zou er niet vanuit gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  38
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Ik kan niet wachten op dit spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 38

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan niet wachten op dit spel.

Hij is al uit? Of heb je hem pas later besteld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...