Spring naar bijdragen

Twijfel over installatie deamon tools / alcohol 120%


Simon

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb zojuist GTA SA gedownload, als iso bestand. Aangezien ik geen dvd brander heb, wou ik hem door middel van deamon tools of alcohol 120% installeren.

Ik heb eerder al alcohol 120% gehad, en daar al vele games mee geinstalleerd. Maar ooit heb ik dat programma er weer vanaf gegooit, en een tijd niet meer gebruikt.

Toen ik een maand terug weer een spel wou installeren, installeerde ik weer alcohol 120%. Aan het eind kreeg ik de opdracht de computer te restarten, wat ik deed, en toen hij weer op nieuw opstartte, was er een blauw scherm, met de melding dat er iets in het register ontbrak.

Iemand heeft toen de computer weer gerepareerd, en zei dat het de harde schijf is, die niet goed meer was.

Maar ik denk dat het kwam door de installatie van alcohol 120%, misschien door wat ze melden in het info bericht, dat ik bij de installatie kreeg / krijg:

"this program will install SCSI pass through direct (sptd) layer on your computer." En nog wat uitleg.

Mijn vraag nu is, kan het dat mijn computer gecrasht is door alcohol 120%, en zonee, is het nu veilig om alcohol 120% opnieuw proberen te installeren?

Een backup maken en het er dan maar op gokken heb ik niet echt veel zin in, aangezien het goed veel moeite en geld kostte om de computer te maken, en ik niet nog eens en kapotte computer wil.. :'(

Alvast bedankt  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

als je weer een BSOD ( blue screen of death ) blauw scherm dus krijgt

kan je dit heel makkelijk zelf oplossen

9 van de 10 keer komt het omdat je zelf iets gedaan heb

als je precies weet wat je gedaan heb kun je in veilige modus opstarten en het desbetreffende verwijderen opnieuw opstarten en je pc is weer ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Software als d-tools en alcohol kunnen je hardware ook niet defect maken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...