Spring naar bijdragen

[360] Xbox 360 4 GB actie Mediamarkt 188 euro


A.Master

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goeiemiddag,

t/m aanstaande zaterdag is er een actie bij de mediamarkt vor de xbox, namelijk een xbox 360 4 GB + Fifa 11 + Halo Reach voor €188,-

Dit vind ik zeer goepdkoop en wil hem daarom ook waarschijnlijk kopen, alleen 1 ding brengt mij in twijfel: is 4 GB niet heel erg weinig geheugen?

Kun je daar uberhaupt wel spellen mee spelen?(lijkt me wel trouwens)

Is er dus iemand die mij kan vertellen wat ik met 4 GB kan doen?

BVD!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Een paar demo's (demo's heb je van 700 tot meer dan 2 gb)

Extra content, niet echt veel dan want bijvoorbeeld bij Burnout heb je echt veel extra content en dat past niet op 4GB volgens mij.

Maar nu een je een usb stick kan formateren tot 16 gb. en je gebruikt dat. Zou dat normaal voldoende moeten zijn, maar dat ligt dan aan jou. Vroeger had ik met 20 gb genoeg nu heb ik al meer dan 50 gb nodig omdat ik mijn games installeer op de HDD.

Mocht ik jou zijn zou ik de 250 gb kopen, maar eerst wachten op een mooie actie.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het ligt eraan waarvoor je je xbox gaat gebruiken. Als je alleen voor saven gebruikt zou je hier meer als genoeg aan hebben. Wil je DLC, xbox live games of demos spelen, dan is dit niet genoeg. Dit is echter geen probleem, want zoals Cedric aangeeft kun je er later zo een externe HDD bijkopen die niet zo duur zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het enige wat ik er mee wil doen is spellen spelen, maar wel online d.m.v. xbox live. Kost dat extra ruimte?

En wat installeren betreft, dat hoef toch niet per se om een spel te spelen?

Oja, over die usb stick, zijn die speciaal voor de xbox of kun je dezelfde gebruiken als die van je pc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Het enige wat ik er mee wil doen is spellen spelen, maar wel online d.m.v. xbox live. Kost dat extra ruimte?

En wat installeren betreft, dat hoef toch niet per se om een spel te spelen?

Oja, over die usb stick, zijn die speciaal voor de xbox of kun je dezelfde gebruiken als die van je pc?

De zelfde als die van je pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Thanks Cédric, dan heb ik nog 1 vraagje:

Als je online een game speelt, dan wil je natuurlijk dat je online profiel bewaart wordt zodat je een steeds beter profiel krijgt, heb je aan die 4GB ook genoeg om die onlineprofielen op te slaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Onlineprofielen gebruiken haast geen ruimte, ik heb een paar honderd savegames(off en online) op mijn hdd staan en dit neemt nog langer niet eens 1Gb in beslag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...