Spring naar bijdragen

problemen met msn 2011


teun2

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  322
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

ik heb sinds kort de nieuwe live essentials 2011. In dit pakket zat ook de nieuwe msn. Maar sinds ik deze heb geinstaleerd heb ik nogal wat problemen ondervonden. Zo konden mensen mij, terwijl ik gewoon online was, niet als online zien. Ook kon ik op een gevegeven moment niet meer tegen bepaalde contactpersonen praten omdat de berichten niet verzonden konden worden. Soms konden mensen ook niet meer tegen mij praten. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze problemen hadden maar kan op internet nog geen oplossing vinden. Ook terug stappen op oudere msn maakt geen verschil. Is er iemand hier die dezelfde problemen heeft en eventueel een oplossing?

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 322
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dus je hebt heel live essentials 2011 al verwijderd en toen msn 9.0 gedownload maar dit werkt niet? Ik had deze problemen namelijk ook, en bij mij werkte dit gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb precies dezelfde problemen ik weet geen fix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan tijdelijk als alternatief amsn nemen tot dat msn het weer doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik heb ondertussen de oude msn weer geinstalleerd

1. eerst window live essentials 2011 deinstalleren

2. daarna http://www.softwarepatch.com/windows/msn-live-dl.html dit installeren (hij download automatisch)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  322
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

ja ik heb alles al geprobeerd. op een gegeven moment maar een nieuwe msn aangemaakt. een andere oplossing was niet mogelijk. Maar toch blijft het probleem nog steeds een beetje hangen. Misschien ligt het aan de msn servers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 322

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Laat ik allereerst zeggen dat ik op het moment geen enkel probleem ervaar met de nieuwe Msn 2011, wel toen deze nog in de beta fase zat(maar dat is ergens normaal).

Tot zover ik weet, uit eigen ervaring en van andere, zou het een random probleem kunnen zijn. Bij de ene werk het vlekkeloos en bij de andere niet, en bijna voor 100% hoor ik dat de problemen komen vanuit de hoek van mensen die als OS Win 7 hebben. Die dan het hele essential 2011 pakket moeten verwijderen en een oudere versie moeten installeren, verwijderen doet men het best met Revo uninstaller omdat die dieper graaft dan de uninstaller van Win of het programma zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Die nieuwe msn is echt gewoon onzin. Heel veel functies zijn weg, msn plus kan je niet meer gebruiken. Bij je naam staat nu bijvoorbeeld Voornaam en Achternaam. Gewoon te veel minpunten. Waar is microsoft mee bezig :/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  322
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Laat ik allereerst zeggen dat ik op het moment geen enkel probleem ervaar met de nieuwe Msn 2011, wel toen deze nog in de beta fase zat(maar dat is ergens normaal).

Tot zover ik weet, uit eigen ervaring en van andere, zou het een random probleem kunnen zijn. Bij de ene werk het vlekkeloos en bij de andere niet, en bijna voor 100% hoor ik dat de problemen komen vanuit de hoek van mensen die als OS Win 7 hebben. Die dan het hele essential 2011 pakket moeten verwijderen en een oudere versie moeten installeren, verwijderen doet men het best met Revo uninstaller omdat die dieper graaft dan de uninstaller van Win of het programma zelf.

ja ik geloof ik dat het een random probleem is maar het is wel ontzettend irritant!

ik kan gewoon niet meer normaal msnen. het ligt trouwens niet alleen aan windows 7 want op mijn andere pc met vista en msn 9 had ik hetzelfde probleem. Het leek er due gewoon op dat het aan mijn account lag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 322

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Die nieuwe msn is echt gewoon onzin. Heel veel functies zijn weg, msn plus kan je niet meer gebruiken. Bij je naam staat nu bijvoorbeeld Voornaam en Achternaam. Gewoon te veel minpunten. Waar is microsoft mee bezig :/

Het is reeds van in den beginnen duidelijk geweest dat Msn Plus niet compatibel was met de 2011 versie van Msn, natuurlijk mogen we hopen dat er snel een oplossing voor komt(Terwijl men er toch wel reeds aan bezig is,maar wanneer de releas zal zijn is nog steeds niet duidelijk.). Zodoende is het dus aangeraden van de Msn Plus niet te installeren bij gebruikers van Msn 2011(indien deze werkt),dit verhaal zal u op alle mogelijke forums e.d. terug vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...