Spring naar bijdragen

Internetplusbellen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Heb Internetplusbellen van kpn. Download met utorent. Door deze torent doet mijn telefoon het niet. kpn zegt torent houd zich niet aan de regels en zet te veel poorten open waardoor de hele bandbreedte wordt gebruikt, daarom kan ik niet bellen en gebeld worden. Hun oplossing is om een betaalde server te nemen om te dowloaden. a) klopt dit? B) is er een andere oplossing? c) zo nee, wat is dan een goed programma om te downloaden?

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

A) Ja dit klopt

B) ja dat ook

C) Dat kan

Even de uitleg:

Bij het downloaden gebruik je een x aantal % van je download snelheid. Bij het bellen is dit ook zo.

Nou kan je naast het downloaden ook uploaden. Uploaden is het versturen van data naar iemand. Zoals met utorrent of ook met het bellen. "jou stem" word als ware verstuurd.

Omdat utorrent waarschijnlijk 100% van je upload snelheid gebruikt kan jij niet meer bellen. Je kan op je PC een applicatie zetten waarin je zegt "utorrent mag niet meer al 50% van de internet bandbreedte gebruiken om te uploaden" Waardoor je dus genoeg overhoud voor het bellen/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ooo... na het zoeken op internet krijg ik het volgende eruit:

Maandag 13 maart 2006, 07:00

KPN-abonnees die gebruikmaken van InternetPlusBellen zijn soms telefonisch onbereikbaar als ze p2p-software gebruiken door een fout in het bijgeleverde modem.

De problemen worden veroorzaakt door het modem, de Experiabox. De Experiabox kan niet goed overweg met p2p-programma's als Bittorrent en Limewire, zo bericht NRC Handelsblad.

Een woordvoerster van KPN verklaart tegenover de krant dat de telefonische storingen het gevolg zijn van een fout in de modemsoftware. Eind deze maand zal er een nieuwe versie van het programma beschikbaar komen. Daarmee hoopt KPN de problemen op te lossen.

Daarnaast is KPN van plan om een waarschuwing op zijn website te plaatsen om de vijftigduizend gebruikers van InternetPlusBellen voor adsl-internet en voip op de hoogte te stellen.

-----

Van de KPN site:

6. Af en toe ben ik telefonisch niet bereikbaar en soms gaat de telefoon over terwijl niemand mij belt. Wat is hiervan de oorzaak?

Heeft u de KPN Experia Box en maakt u gebruik van uitwisselprogramma's zoals BitTorrent, LimeWire of eDonkey? Dan kunnen er bij u telefoonproblemen optreden. Dit probleem wordt eind maart 2006 met nieuwe software voor de KPN Experia Box opgelost. Op nieuwsgroepen wordt het gebruik van Bitlord aangeraden om van de problemen af te komen.

------

Nog meer info hier te vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1128111/0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast sebasjuh

Lol flut kpn :P

bij Wanadoo hebben ze in ieder geval geregeld dat er xx mbit gereserveerd wordt van je totale bandbreedte voor de telefoon.

Dus best wel een foutje van kpn ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

haha LOL ;D KPN sluit je aan!!!! ;D

en daarna heb je er nog niks aan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Aan DukeN,

U zegt je kan een aplicatie op je pc zetten om utorrent te zeggen dat hij niet meer dan 50 % mag gebruiken.

Kunt u mij uitleggen hoe ik dat moet doen en waar ik die aplicatie moet vandaan halen en installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi kupper, helaas heb je dus niks aan die applicatie. Sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast sebasjuh

Aan DukeN,

U zegt je kan een aplicatie op je pc zetten om utorrent te zeggen dat hij niet meer dan 50 % mag gebruiken.

Kunt u mij uitleggen hoe ik dat moet doen en waar ik die aplicatie moet vandaan halen en installeren.

Netlimiter.

Hiermee kan je aangeven hoeveel kb upload een programma mag gebruiken. Het is niet het makkelijkste pakket of voor beginners :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Aan DukeN,

U zegt je kan een aplicatie op je pc zetten om utorrent te zeggen dat hij niet meer dan 50 % mag gebruiken.

Kunt u mij uitleggen hoe ik dat moet doen en waar ik die aplicatie moet vandaan halen en installeren.

Ik neem aan dat je weet dat je in uTorrent je upload kan limiteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...