Spring naar bijdragen

Norton 360 v5.0 beta


Trizomu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Sinds een tijdje, is de nieuwe Norton 360 v5.0 beta te testen. Deze is te bekomen via de volgende weg: http://us.norton.com/beta/register.jsp?pvid=n3605beta en momenteel enkel in het Engels. Via deze pagina kan men zich aanmelden, waarna men naar uw mailadres de activatiecode stuurd. Hou echter wel in het achterhoofd dat dit een beta is, voor men deze kan installeren is het nodig dat men de reeds bestaande versie verwijderd, elk met zijn geliefde uninstaller of Revo Uninstaller. Indien men de mail met activatie code heeft bekomen, kan men dan beginnen met de installatie en de code met knippen en plakken in de daarvoor beschikbare ruimte invoeren. Het programma zal er op het einde van de installatie naar vragen, waarna men best vrijwel dadelijk het programma laat updaten(+- 86 mb). Ik Gebruik het nu 2 maanden en heb eigenlijk nog geen grote fout tegengekomen (buiten de kleine ongemakken van een beta). Ik hoop dat de mensen die graag wel eens willen testen er geen slechte ervaring zullen mee hebben.

5193287386_e552086a18.jpg

norton 360 v5.0 Beta by TrizomuGalacticx, on Flickr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Best leuke tip eigenlijk. Goed gevonden en gepost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Thanks, dacht dat het eens nuttug zou kunnen zijn.Omdat er op TPB zogenaamd een key wordt aangeboden die eigenlijk nutteloos is, en je krijgt toch een sleutel toegestuurd van Norton om het proggramma te activeren. Ik dacht hiermee ook enigzins de mensen aan te raden via de officiele weg te gaan.Eenmaal het een rc betreft of release, laat ik ook zo snel mogelijk iets weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mooi dat je dit laat weten. Alleen is hij niet heel zwaar voor je PC wat ik vaak hoor over Norton. Want ik wil het namelijk zo licht mogelijk houden. Zoiets als MSE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Het Norton 360 pakket is mss iets zwaarder dan een ander doorsnee beveiligingspakket, maar het bevindt zich maar in de middenklasse. Het vorige pakket dat ik had was het v3. pakket en daar had ik zeer zeker geen last van. Soms wist ik gewoon niet dat het aan heht draaien was, wat dan ook enigzins aan de instelllingen ligt die men maakt. Als men elke instelling auto maakt kan het wel zijn dat Norton 360 iets zwaarder aanvoelt, maar wat ik momenteel draaiende heb van Norton 360 v5.0 beta(op de laptop) ligt wel nog steeds op het Beta gebied en de ervaring tot op het moment is dat ik een evenveel gebruik heb van de processortijd en geheugen zoals ik had met de v3 versie, en de andere beveiligings progrjes erbij gerekend ben ik id. een paar mbtjes kwijt aan geheugen(AVG 9 Pro/Threatfire/WinPatrol). Elk heeft zo zijn voorkeuren natuurlijk, maar met wat er bij mij draait op de achtergrond voel ik me meer dan voldoende beveiligt tegen de gevaren van op het internet te zitten. Met minder dan 4G intern moet je het natuurlijk niet gaan doen als men x64 draaid, al wat meer is is natuurlijk welkom (maar dat is dan een ander verhaal). De enige mindere ervaring die ik heb met de Beta is dat het nu soms wel kan gebeuren dat hij een pop-up laat zien waarop staat dat een bepaald programma soms een iets hoger gebruik heeft van de cpu, wat enigzins normaal is als het in een hogere versnelling gaat. Geheel gezien vindt ik dus niet dat Norton 360 v5.0 Beta een zwaar programma is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...