Spring naar bijdragen

photoshop tekst toevoegen !


Fraggerzz

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

hallo duken,

ik heb photoshop CS5 en ik heb van internet een lettertype gedownload maar hoe kan ik voor zorgen dat ik dat lettertype in photoshop kan gebruiken ???

alvast bedankt

:peace:


Post samenvoeging: december 12, 2010, 20:05:41

Font / Lettertype installeren: download het bestand naar je bureaublad. Zoek dan de map C:/Windows/Fonts op.

(Kun je deze map niet vinden, doe dan eerst even het volgende: Ga naar de map C:/Windows, en klik bovenin op Extra >Mapopties. Klik op het tabblad Weergave, en scroll naar beneden. Klik dan bijna onderaan bij dat bolletje op 'Verborgen bestanden en mappen weergeven).

Knip het zojuist gedownloade bestand van je bureaublad (rechter muisknop) en plak het in de map Fonts (weer via rechtermuisknop). Als je nu Adobe Photoshop opent, kun je het lettertype gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...