Spring naar bijdragen

Nieuwe laptop.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo mensen,

Voor bij mijn vader heb ik een nieuwe laptop nodig.

Hij moet een beetje aan deze eisen voldoen:

- Hij moet niet al te groot zijn (hij is wel gewoon voor thuis, dus hij hoeft ook niet heel klein te zijn. Als iemand iets in gedachten heeft maar je twijfelt qua grote, post het dan aub dan kan ik altijd kijken of het geschikt is).

- Hij word gebruikt voor alledaagse dingen en school. Ik hoef er niet op te kunnen gamen. Hij moet wel lekker snel werken in normale programma's zoals iTunes etc.

Het budget is ongeveer 400-600 euro. Hij hoeft nogmaals niet voor gamen te worden gebruikt, dus als er al een prima laptop voor 400 te vinden is, is dat ook goed. Zo niet, dan niet. Het idee is dat ik nog wel eventjes met deze laptop doe.

Heel erg bedankt voor als je reageert. Als je nog meer informatie nodig hebt; vraag maar raak.

Groetjes Jamie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een klasgenoot heeft laatst zo'n laptop bij de lidl lag gekocht. je zou denken da's een knommel, maar is een erg mooi ding met een i3 en een mooie videokaart. Ik weet niet precies wat er allemaal op zat, maar zat veel in voor zijn prijs (rond de 600 euro d8 ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 438

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Is dat toevallig een Medion? Prima spul, alleen niet zo prima als Asus. Sommige mensen kiezen er bewust voor en het is zeker niet fout, maar ik raad dat merk in de eerste instantie toch niet aan. Mocht je de specs echt nodig hebben en het minste van het minste willen betalen, dan kun je het doen. In dit geval is dat niet zo en kun je met die Asus prima af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hartstikke bedankt voor de reacties. Ik kijk nog ff naar wat reviews enzo en dan laat ik mijn keuze nog wel weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...