Spring naar bijdragen

Video_ts Naar AVI


latu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Mede Duken,

Ik zou graag via mijn externe HD (Freecom 320GB) films bekijken op tv (Samsung PS50C550 plasma). Wat ik heb ontdekt is dat mijn TV alles afleest behalve Video_ts bestanden.

Nu heb ik onderhand de hele forum afgelezen, maar niet echt exact de antwoord gekregen.

Weet iemand hoe ik gedownload film (Video_ts) om kan zetten in Avi-Mpeg4-WMV-Etc.... Inclucief ondertiteling.

Wat ik geprobeerd heb is het programma AUTOGK, alleen daar krijg ik de ondertiteling er niet in gebrand. Althans het is me niet gelukt, waarschijnlijk doe ik het verkeerd.

Wie kan me helpen??

MVG NickLatu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat kan me ConvertXtoDVD die kan je vinden op the piratebay of een andere download site

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tnx Kaasbroodje voor je reactie....

Laten we toevallig ConvertXtoDvd al in mijn bezit hebben... Alleen hoe stel ik dat in het progje convert naar Avi bestand in???? Meestal gebruik ik ConvertXtoDVD om van avi-mpeg-oid om te zetten naar Video_ts. Wist niet dat je het ook andersom kan gebruiken.... van Video_ts naar Avi-Mpeg-oid...

Kan je/wil je me dat nader uitleggen hoe ik het moet instellen of dergelijk werkwijze???

Alvast bedankt.

Mvg Nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik zou niet weten hoe het convertxtodvd moet maar met handbrake, een freeware programma, kan je video_ts naar avi converteren. Weet niet zeker of subs meegaan maar lijkt me wel.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...