Spring naar bijdragen

Blu Ray afspelen/branden


RBR 1974

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedemiddag  :zwaai:

Ik ben al langer bezig met downloaden maar films in hd/blu ray kwaliteit is een nieuw hoofdstuk voor mij.

Ik heb pas een HD film gedownload (is dit trouwens hetzelfde als blu ray?) en nu heb ik een mapje BDMV met allerlei submappen en een mapje Certificate op de pc staan.

Ik ben er inmiddels achter dat in de map Stream m2ts bestanden staan die in te laden zijn in een player als Splash Pro maar dit duurt erg lang en ik heb dan ook geen menu en extra's enz..

Hoe kan ik de download geheel bekijken dus incl. de menu's etc?

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen?

Groeten,

RBR.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dit kan je proberen met PowerDVD maar waarschijnlijk zullen de menu's niet werken.

Werkt namelijk enkel als er voor een certificaat betaald word, achterliggen verhaal weet ik daar niet van maar werkt helaas vaak niet.

Het beste kan je PowerDVD gebruiken of MPC-HC en vervolgens het grootste m2ts bestand starten in de STREAM map, dat is dan de hele film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Releases, bedankt voor je reactie!

Waarschijnlijk werken power dvd en mpc hc hetzelfde als splash pro maar ik ha het toch even uitproberen. Verder een goede tip over het openen van het grootste m2ts bestand!

RBR.


Post samenvoeging: januari 27, 2011, 21:34:37

Ik heb zowel MPC-HC als Power DVD geprobeerd.

MPC-HC is dan de beste optie omdat als je het grootste m2ts bestand inlaadt de film vanaf het begin start en dit is bij power dvd niet het geval. Daarbij neemt power dvd nog eens veel meer ruimte in op de pc en lijkt MPC-HC veel effectiever en efficenter te zijn.

Maar helaas... het beeld en ook het geluid haperen...is hier nog een oplossing voor?  :-\

Groeten

RBR.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...