Spring naar bijdragen

OV chipkaart software / hack downloaden - OV-chip is gekraakt - ovsaldo.exe


Duken

Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jawel lieve leden!

De OV-chipkaart is volledig gekraakt.

Met behulp van een eenvoudig computerprogramma voor het veelgebruikte besturingssysteem Windows, is het mogelijk om zwart te rijden op de ov-chipkaart. Anders dan het kabinet eerder stelde, worden gekraakte kaarten niet blijvend geblokkeerd.

Hackers gaven het blad PC-Active echter een aangepaste versie van een programma om kaarten uit te lezen. Daarmee is het mogelijk andere informatie op de kaart te schrijven en met behulp van een ander programma ook het saldo te verhogen.

http://www.nu.nl/binnenland/2431143/ov-chipkaart-volledig-gekraakt.html

En wij als hobbisten zijn natuurlijk ook erg  benieuwd. Iemand al de software gevonden of de gewenste handleiding? Ik denk dat er genoeg leden / gasten erg benieuwd naar zijn.  ;)

043424675f9e89c73182b3d98f97983c.gif

OVsaldo.exe

Let wel: Het reizen met een gemanipuleerde kaart is een frauduleuze handeling en dus strafbaar. Het gebruik van een gemanipuleerde OV chipkaart is dan ook voor eigen risico.

Wij willen u niet stimuleren gebruik te maken van de mogelijkheid uw OVchipkaart te manipuleren, echter wij maken u er op attent hoe eenvoudig het is om met uw Ovchipkaart gratis te kunnen reizen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de software nog voor enige schade opgelopen door het gebruik hiervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik weet dat er een unit van 30 euro nodig is die je kan kopen bij:

http://www.touchatag.com/e-store

Stukje van Webwereld.nl

Met een tooltje op Windows is het nu een fluitje van een cent om gratis te reizen met de OV-chipkaart. En onbeperkt, want de ‘gehackte’ kaart wordt namelijk niet geblokkeerd. Een verslag.

Of ik mee wil doen om te testen hoe eenvoudig het nu is om de OV-chipkaart te kraken en of Trans Link Systems (TLS), het bedrijf achter de OV-chipkaart, de waarheid spreekt of bluft. Tuurlijk wil ik dat!

Twee doelen

Inmiddels reis ik al een paar dagen ‘gratis en voor niks’. Het doel van dat project is tweeledig:

1: aantonen hoe eenvoudig het momenteel is om de OV-chipkaart te hacken, nu zelfs voor noobs.

2: testen of Trans Link Systems bluft als het zegt dat elke dag de database wordt gecontroleerd en gemanipuleerde kaarten worden geblokkeerd.

1. Ja, de OV-chipkaart hacken kon al. Maar met een nieuw tooltje, dat draait op Windows, compleet met eenvoudige user interface, wordt het echt een eitje. Die conclusie gaat rechtstreeks in tegen de positie die TLS tot nog toe krampachtig volhoudt: het is theoretisch en ingewikkeld. Niet dus.

Paar kliks en boem: saldo

De eerste keer lijkt het nog even moeilijk, het tooltje moet ruim een uur rekenen voordat mijn kaart gekraakt is. Maar daarna is het in een paar kliks gedaan. De volledige ‘datadump’ van de chip, transactie en saldo, wordt gekopieerd naar de pc. Stond er 50 euro op de kaart, dan staat er nu ook 50 euro op m’n pc.

Is na wat reizen het saldo bijna op? Geen probleem. Druk op ‘write’ en de dump wordt van de pc op de chipkaart gezet. Ka-tsjing! Er staat weer 50 euro op.

Op naar de bus, metro en trein. Spannend! Kan ik inchecken? Bliep. Geen probleem. Zou de conducteur de hack kunnen achterhalen? Bliep. Geen probleem.

Binnen 1 dag geblokkeerd? NOT

2. Maar, zo waarschuwt TLS al maanden lang: we houden je in de gaten. Elke nacht wordt de hele database met transacties van die dag gecontroleerd op ‘onregelmatigheden’. Worden die geconstateerd, dan wordt de kaart geblokkeerd. Toch? Niet dus.

Ook op dag twee, drie, vier en daarna kan er naar hartelust met dumps worden gespeeld en gereisd. Niks geen blokkade.

Het desperate antwoord van TLS is nu binnen: Het bedrijf heeft aangifte gedaan en “in het belang van het onderzoek hebben wij de kaarten niet geblokkeerd.”

Desperaat

Tja, nu worden we echt bang. Eerst falen en dan halsoverkop de logfiles induiken. Het zou TLS sieren als ze eens toegeven dat systeem structureel lek is en vaart maken met de nieuwe chipkaart. Oh, en ik moet nog van mijn advocaat zeggen: Ik zie een mogelijke rechtszaak met vertrouwen tegemoet ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

tdaaa: http://www.pc-active.nl/downloads/artikelen/pers/ov-chipkaart-org.pdf

zelf nog niet gelezen maar volgens mij is het een begin :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 731

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

hoorde het in de auto bij het nieuws, ikzelf heb er niet veel aan maar voor de scholieren een mooie uitkomst, ik ben de software nog niet tegen gekomen maar wanneer ik hem spot zal ik het zeker delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goed gevonden Jacob rep+!

Maar dat is de linux versie.

Er is nu ook een Windows tools met een makkelijke interface.

Onderstaand is uit de handleiding van Jacob. (Voor als deze offline gaat)

http://www.pc-active.nl/downloads/artikelen/pers/ov-chipkaart-org.pdf

Doe het zelf

Lees dit aandachtig door!

IK LEG NIET UIT HOE JE GRATIS REIST OF HOE JE EEN KAART MANIPULEERT, IK LEG

ALLEEN UIT HOE JE DE SLEUTELS VAN DE MIFARE CLASSIC 1K EN 4K BEVEILIGING

VERKRIJGT EN DE INHOUD VAN DE KAART NAAR EEN BESTAND OPSLAAT!!!

Alles geschreven een weergegeven op deze website is uitsluitend bedoeld om van te leren, ga niet

reizen met een gemanipuleerde of gekopieerde ov-chipkaart, de kaart word geblokkeerd, of nog

erger, je word gepakt…. het is legaal om je kaart te analyseren, het is illegaal om je kaart te

kopiëren of te manipuleren.

IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE GEVOLGEN VAN DEZE INSTRUCTIE EN/OF

WEBSITE!

Genoeg rode tekst, laten we beginnen

Hardware en software

Hardware

Het begint allemaal met een RFID lezer, ondersteunt in libnfc (zie hun compatibiliteits matrix), Ik gebruik zelf de

ACS ACR122U, deze lezer werkt goed samen met libnfc, je kunt ook een “Touchatag” lezer gerbuiken, beide

kunnen lezen van en schrijven naar MIFARE kaarten en kosten rond de € 30.

OV-chipkaart

OV-chipkaart, inside out

Doe het zelf | OV-chipkaart pagina 1 van 5

http://www.ov-chipkaart.org/?page_id=24 4-11-2010Deze instructie is gebaseerd op de ACR 122U, heb je een andere libnfc ondersteunde lezer, wees creatief.

Is je lezer niet ondersteunt in libnfc?, Sorry, de later gebruikte software is allemaal gebaseerd op libnfc…..

Drivers

Ten tweede hebben we l33t klik en ga Windows skiddie software Linux nodig.

Ik heb Ubuntu 10.10 gebruikt voor dit project, het werkt goed, als je de basis van Linux niet kent, draai dan nu

om!

De driver installatie van de ACR122U is erg makkelijk, met apt-get install pcscd heb je de basis, libnfc doet de rest

voor je.

Libnfc

Nu is het tijd om libnfc te installeren (ik heb versie 1.3.9 gebruikt), download de broncode hier.

Om libnfc te installeren voer de volgende commando’s uit (i hoop dat je al weet hoe je programma’s van broncode

compileert in Linux):

1. tar xvzf libnfc-1.3.9.tar.gz

2. cd libnfc-1.3.9

3. ./configure (als je foutmeldingen tegenkomt (meestal ontbrekende pakketten) los deze dan op)

4. make

5. make install

6. sluit de lezer aan

7. wacht op een rood licht (als het lampje uit blijft gaat er iets mis)

8. leg een kaart op de lezer (licht zal nu groen worden, als het goed is)

Doe het zelf | OV-chipkaart pagina 2 van 5

http://www.ov-chipkaart.org/?page_id=24 4-11-20109. voer nfc-list uit

10. Als je de identificatiecode van de kaart ziet gaat het goed, dat ziet er ongeveer zo uit:

MFOC

Nu we libnfc en de lezer aan de gang hebben, hebben we een programma nodig om de sleutels te ontfutselen, voor

deze complexe taak gebruiken we een programma genaamd MFOC. MFOC is een opensource programma om

sleutels uit MIFARE classic kaarten te ontfutselen, het is niet erg stabiel, maar met veel tijd en moeite (ongeveer

een uur) kun je alle 80 A en B sleutels vinden.

Download de MFOC broncode hier.

Om MFOC te installeren, voer de volgende commando’s uit:

1. tar xvzf mfoc-0.09.tar.gz

2. cd mfoc-0.09

3. ./configure (als je foutmeldingen tegenkomt (meestal ontbrekende pakketten) los deze dan op)

4. make

5. make install

Nu heb je alle tools om aan de slag te gaan, gebruik deze tools op een wijze manier!

Het echte werk

Het is belangrijk om iedere gevonden sleutel om te slaan in een bestandje, MFOC slaat de sleutels niet voor je op!

MFOC kan aangeroepen worden met diverse parameters,  het is aanbevolen om het aantal pogingen te verhogen (-

P option) en de afstand te verlagen (-T option), de afstand verlagen zorgt voor aanzienlijk minden crashes.

Start MFOC met het volgende commando:

mfoc -O mifarecard.dump -P 150 -T 4

MFOC begint met het testen van standaard sleutels, en zal daarna sector-voor-sector alle sleutels zoeken. Aan het

eind worden de gegevens van de kaart opgeslagen in het bestand aangegeven met de -O optie.

Doe het zelf | OV-chipkaart pagina 3 van 5

http://www.ov-chipkaart.org/?page_id=24 4-11-2010[advanced talk]To greatly improve the performance you can change the source code and remove all the bad

keys, hard coding the found keys will improve the performance and will greatly reduce the time needed to

retrieve the keys (for example: you’ve found 20 of the 40 keys, the program crashed, just hard code the 20 keys

into mfoc, start the program, and it will start at the 21st key, instead of the 1st key), the keys are stored in the

mfoc.c file.[/advanced talk]

Dit proces ziet er ongeveer zo uit (in jouw scherm zie je misschien 1 [X........], dit is een aangepaste versie van

MFOC met wat sleutels erin gebakken):

Na deze initiële start zal MFOC verder naar sleutels graven, dit ziet er als volgt uit:

Nu heb je alle sleutels ontfutseld van een miljarden triljoenen project  met 30 euro aan apparatuur, dat noemen ze

beveiliging…..

Nu kun je de dump gaan analyseren met een hex editor…. het makkelijkste om te vinden is je geboortedatum, zoek

maar is naar jj jj mm dd (in hex uiteraard).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nog meer info:

PC-Active

Het volledige artikel is te lezen in het februarinummer van PC-Active, dat vanaf vrijdag 28 januari in de winkel ligt. Download hier een preview van de eerste pagina van het artikel (PDF, 770kB)

http://www.pc-active.nl/downloads/artikelen/pers/pca022011-ovchipkaart.pdf

http://www.pc-active.nl/chipkaart/207306-ov-chipkaart-definitief-gekraakt.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

maar wat ik ervan begrijp is dat je een kopie maak van je huidige kaart naar de pc en die ten alle tijden terug kan plaatsen. Het is dus niet zo dat je er zelf 100 euro bij kan schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nee maar je upload 1x het bedrag en kan elke keer terug naar deze "status"

Ook veel op:

http://www.bright.nl/uitlegparty-hack-je-ov-chipkaart

'Ik zou bijvoorbeeld langs jou kunnen lopen en dan de informatie van jouw ov-chipkaart kunnen opvangen, waarna de Ghost zich gedraagt als jouw kaart. Op die manier is het ook mogelijk dat ik eerder met jouw gegevens reis. Met als gevolg dat de door jou legitiem gekochte kaart wordt geblokkeerd', legt Garcia uit. Goed, het is niet zo eenvoudig als kopiëren en plakken, maar erg moeilijk is het ook niet. Er zijn zelfs nfc-mobieltjes die je kunt programmeren om de data voor je uit de lucht te halen.

http://www.dexlab.nl/downloads.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nice Duken en Jacob

wil het wel proberen (heb toch een anonieme chipkaart) alleen heb ik zo een ACR122U nodig =(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb zelf geen OV Chipkaart maar wil de software wel eens zien. Ben echt benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik hoor het net op het nieuws en kwam gelijk hier maar kijken ;) Ik volg even mee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden. Alleen de software voor linux, maar die willen we juist niet.

Maar ik ben al wat verder:

http://www.huuf.info/OV/

Beste bezoeker.

Het is illegaal om een dump aan te passen of op een andere kaart te zetten en zal ook niet op dergelijke verzoeken ingaan om een schrijfapplicatie te maken.

IK BEN NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE GEVOLGEN VAN HET GEBRUIK VAN DE PROGRAMMAS OP DEZE WEBSITE!

Het programma:

mifare offline cracker GUI + viewer van OV gegevens (Compiled + source) (uit te pakken met winrar)

http://huuf.info/OV/mfocGUI_v8.rar

mifare offline cracker GUI + viewer van OV gegevens (Compiled snellere variant, voor niet programmeurs) (uit te pakken met winrar)

http://huuf.info/OV/mfocGUI_v8_Release_Compiled.rar

Probleemoplossing:

Indien er iets mis is met MSVCR100.dll van de microsoft site, de runtime modules downloaden (hier)

Indien het bestand nfc.dll niet kan worden gevonden kunt u dat hier downloaden.

Indien u het programma zelfstandig probeerd te compilen, en u krijgt een melding over stdint.h dan kunt u deze hier downloaden.

De app heet overigens:

OVsaldo.exe

Die moeten we vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

nice duken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 731

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb ook een anonieme chipkaart, dus als er iets voor windows/mac is geef me een linkje dan ga ik het proberen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Nou ovsaldo.exe heb ik nog niet kunnen vinden.

Andere handige harry die hem kan vinden?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 118
  • 1,6k

  • Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

die link in de vorige post van duken werkte bij mij, ik heb geen scanner maar naar mijn idee zag het er goed uit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 731

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

het is bijna 100% veilig (99%) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 473

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Er is toch vast wel iemand die dat windows tooltje kan vrijgeven?? :)

En wie zegt dat het tooltje ovsaldo.exe heet? Wie weet is het tooltje geupload onder een andere naam om zo niet op te vallen.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Het is echt niet veilig om dit allemaal te gaan doen, het is heel goed terug traceerbaar naar diegene toe die het ''vervalst'' of ''hackt'' om het zo te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ben ook volop aan het zoeken. Elke keer denk je wat te hebben maar dan zit OVSaldo.exe er net niet bij.. :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!

Maar weet iemand of dit dan ook mogelijk zou moeten zijn met een anonieme OVchipkaart? Ik denk het zelf namelijk wel

Want als je kaart Anoniem is ben je ontraceerbeer volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Is 'ie al gevonden? Dit wordt leuk...

wous: TLS zegt dat er in 2009 iemand die dit met een anonieme kaart deed is veroordeeld :police:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 10

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Leuk! Ik heb een ACR122-U :)

Heb een studenten kaart, dus wil niet dat die geblokkeerd wordt dus zal morgen even een anonieme halen en mijn bevindingen laten weten, met de tot nu toe gevonden software.

Als ik de key's probeer te kraken stopt hij na een korte tijd! Jammer..! Ik blijf proberen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik weet zeker dat er nu binnen korte tijd .exe bestandjes op het internet verschijnen met de naam OVSaldo.exe, en deze zullen virussen zijn dus LET OP!

Maar weet iemand of dit dan ook mogelijk zou moeten zijn met een anonieme OVchipkaart? Ik denk het zelf namelijk wel

Want als je kaart Anoniem is ben je ontraceerbeer volgens mij

Wat dacht je van de in en uit check momenten, er hangen niet voor niks camera's in de bus. Word mooi aan elkaar gelinkt. Succes met anonimiteit dan nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-01-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oh!

De sleutels die dit windows programma kraakt zijn alleen de A sleutels. Dit zijn de sleutels die nodig zijn om te lezen. Om te schrijven heb je nog de B sleutels nodig, die worden niet gekraakt door dit programma, maar de source code zit er bij  :duivel:

(De B sleutels waren al langer te verkrijgen dmv de linux variant van MFOC)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 14

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...