Spring naar bijdragen

Rippen van multimedia DVD-rom


arjanbas

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedendag,

Graag wil ik een multimedia DVD-rom rippen/copieren , mijn vraag is : is de procedure hetzelfde als bij een goed beveiligde dvd film ? dus met dvd schrink etc ?

het gaat om de volgende titel "a manual of acupuncture " het is een cd met filmpjes en een interactieve selftest methode. De DVD moet altijd in de speler zitten wil het programma werken. Gewoon even een image maken en koppelen aan een virtual speler , daar trapt de beveiliger ( securom) niet in.

Is er een geniaal brein hier op dit forum die mij het een en ander kan uitleggen ?

b.v.d. Arjanbas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je zou kunnen kijken of je een crack kan vinden bij de faq staan een aantal sites waar je cracks kan vinden dan heb je geen dvd meer nodig

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

dit is natuurlijk geen populair spel, dus de kans dat hier een crack voor bestaat is erg klein, maar bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...