Spring naar bijdragen

ratelen.


..speedfreak..

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

2 weken geleden had ik zulke grote ellende met de computer dat ik besloten had alles er af te gooien, en vista opnieuw te installeren met de orginele vista cd.

Dat heb ik dus gedaan en de computer was weer als nieuw.

het is nu precies 1 week geleden dat ik dat heb gedaan. ik heb nog maar enkele programma's geinstalleerd.

nu lijkt het of mijn computer constant bezig is  terwijl ik niets doe, hij blijft de hele tijd aan het ratelen, en het signaal lampje op de kast (rode lampje) is ook bijna constant aan.

dat wil toch zeggen dat die bezig is?

verder wanneer ik niets aan het doen ben gebruikt de pc gemiddeld 30 % van zijn ram geheugen, is dat normaal? dat lijkt me erg veel.

ook heb ik het idee dat de computer ook weer slomer is. wanneer ik iets aan klik moet ie even denken zegmaar.

specificaties van de pc zijn, 4 gig ram geheugen, intel core duo CPU  E8200 @ 2.66 ghz.

nVidea 8600 GT videokaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...