Spring naar bijdragen

[Animo check] All-Round / Game pc incl. 24" Full HD + accessoires aangeboden.


Heisenberg

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Deze advertentie gaat binnenkort online op Tweakers.net en marktplaats. Maar omdat ik eerst even wil kijken of een DukeN.NL lid geïnteresseerd is, zet ik hem eerst even hier neer.

Ik wacht het even 2 dagen af, daarna gaat die dus op de bovenstaande websites, als er dan een duidelijke koper / bieder is dan gaat die hoogstwaarschijnlijk daarheen.

Ook hebben jullie misschien aanpassingen / tips op de advertentie?


Aangeboden - All-round / game pc

Reden verkoop -

Deze pc was vooral bedoeld voor video gamen, video bewerking en zwaardere applicaties. Echter op dit moment heb ik daarvoor weinig tijd en ben ik opzoek naar een Apple iMac 27" of een laptop. Vandaar mijn verkoop.

Over de pc zelf -

De computer is op 13/11/2010 verstuurd door Azerty. De computer is dus amper 4 maanden oud. Garantie is dus nog aanwezig (er is nergens aan gesleuteld waardoor garantie zou vervallen). Elke doos / plastic zakje / boekje is aanwezig. Er is zeer netjes met de pc omgegaan. Alles is nog intact en functioneert zoals het hoort.

Specificaties pc -

Behuizing -> Xigmatek Asgard - Midtowermodel - ATX

Strakke zwarte (zowel van buiten als binnen) behuizing, met oranje tinten van binnen. Uitgerust met 4x 120mm fans (zie ook "koeling"). Behuizing is nog helemaal netjes, geen één krasje te vinden.

Moederbord - ASRock 880GXH/USB3 - ATX - 880G

Voldoende overclock mogelijkheden (kwam ik later pas achter), mogelijkheid om profielen op te slaan in het BIOS, ASRock automatische overclock functies (als voorbeeld de Turbo UCC), uitgebreide BIOS.

Heeft de mogelijkheid om uit te breiden naar een AMD Phenom II X6 processor, maximaal 16GB 1800 MHz intern geheugen, geïntegreerde AMD Radeon HD 4250 (DX10.1 class iGPU, Shader Model 4.1 / max. 2560x1600 [A] 75Hz / HDMI / Full HD playback), geïntegreerde Realtek ALC892 Audio Codec 7.1 geluidskaart, 6x USB poorten (waarvan 2x USB 3.0).

Processor - AMD Phenom II X4 955 [A] 3,2 GHz - L3 6MB

Quad-core AM3 processor. Prima voor video bewerking en zwaardere applicaties. Ook programma's als Cinema 4D werkt erg lekker op deze processor.

Videokaart - eVGA GeForce GTX 460 SuperClocked - 768 MB GDDR5

Aansluitingen - DVI 2x, 1x HDMI. Speelt tot nu toe alles op de hoogste instelling vloeibaar af. De laatste Crysis 2 demo doet die op z'n hoogste instellingen en 1920 x 1080 resolutie. Ook Metro 2033 loopt erg lekker op deze videokaart. Prima voor huidige video gamen. De videokaart is niet te horen, zelfs niet onder load.

Intern geheugen - Corsair Value Select - 4GB (2 x 2 GB) - DDR3 - 1333 MHz - PC3-10666

Harde schijf - Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103Sj - 1TB - 32 MB

Voeding - OCZ ModXStream Pro - 600 watt - Modulair

Dvd-drive - Samsung Super-WriteMaster SH-S233C

Koeling -

Processor koeler - Cooler Master Hyper TX 3 (temperatuur CPU op 40% fan speed ligt rond de 28 Celsius graden ~ 30 Celsius graden). Zodra de computer opstart gaat de fan van de processor koeler automatisch op 100% draaien. Dit is te horen, echter met het programma Speedfan is dit gemakkelijk te zetten op 40% tot 60% (dit is niet tot amper te horen). Met deze temperaturen is er mogelijkheid om over te clocken.

Koelpasta - Arctic Silver 5 Premium Silver

Ventilatoren - 3x Nexus 120mm Real Silent Case Fan D12Sl-12 (zwart, wit)

Deze draaien op 100%, maar zijn niet te horen. Er zit ook een standaard fan van Xigmatek in (voorin de kast), deze is ook niet te horen.

Randapparatuur -

Monitor - Samsung SyncMaster P2450H - 1920 x 1080 Full HD resolutie

Deze monitor is 24" groot en beschikt over een Full HD resolutie, 70000:1 Dynamic Contrast. Er is geen vertraging (ghosting) aanwezig bij het gamen, ook bij het afspelen van hele snelle beelden is er niks te merken dat op ghosting duidt.

Aansluitingen: 1x DVI, 1x HDMI, 1x VGA, 1x 3,5 mm jack-plug (voor HDMI) en 1x Digital Output

Vormgeving ziet er strak uit dankzij het glas dat er omheen zit.

Overige informatie -

Al met al is het dus een stille pc met voldoende kracht om te functioneren als een deluxe all-round / game pc.

Ik verkoop geen losse onderdelen, aangezien ik nog geen vervanging voor mijn pc heb.

Ik ben opzoek naar een -

Sony Vaio laptop (als het om een luxere model gaat, wil ik wel eventueel bij betalen) - mijn oog ligt op dit moment op de Sony Vaio VPCF13M1E/H.

Apple iMac 27" (hiervoor moet ik nog langer door sparen, maar zou hiervoor maximaal 250 ~ 300 euro bij betalen) - specificaties maakt niet zoveel uit, zo lang die de mogelijkheid heeft om 1080p blu-ray films af te spelen.

Iemand die minimaal € 725 euro biedt.

Zou je deze pc compleet inclusief monitor en dergelijke bestellen, zit de prijs op zo'n € 820 (11 / 3 / 2011). Zou je hem dan verzenden liggen de kosten € 840.

De pc wordt ook nog geleverd met 2 games -

Call of Duty - Black Ops

Battlefield - Bad Company 2

Aangezien ik toch niet meer game kunnen deze 2 er ook bij. Account gegevens voor Multi-Player kunnen er eventueel achteraf worden bij gegeven, alleen als daar animo voor is.

Wat te doen bij interesse -

Bieden

Mailen -> htcquint(at)gmail(dot)com

DM sturen

De pc kan alleen worden opgehaald, waarom?

- Kosten voor bestelling zijn er hoog aangezien het gaat om 2 hele grote dozen en het zware gewicht

- Risico dat er iets kapot kan gaan is sterk aanwezig. Aangezien ik hem graag helemaal werkend aan de koper wil geven, is dat ook een reden dat de pc alleen kan worden opgehaald


Meer foto's te zien op -> https://picasaweb.google.com/htcquint/AllRoundGamePc?authkey=Gv1sRgCNCtjrehqd7QhQE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Lid sinds:  24-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ziet er mooi uit hoor :) advertentie zier er ook goed uit. Alleen staat er wel heel veel tekst misschien kun je dat nog inkorten??

Als ik aan een nieuwe PC toe was zou ik hebben overwogen deze te kopen. Maar heb al een goede dus helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 503
  • 5,3k
  • 10

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

het is dat ik het geld er nu niet voor heb ;)

maar hele nette pc, mooie advertentie, en te veel tekst? nee voor tweakers niet voor MP wellicht wel.

Zou bij moederbord de BIOS veranderen in het BIOS ;)

Het is namelijk het systeem en niet de systeem ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt, heb het veranderd.

Ja voor Marktplaats heb ik een ingekorte versie, zonder uitgebreide specificaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Aw @#$#@, heb net andere dingen gekocht... Heb dus net wat geld te kort. Verder, ik zou de advertentie niet uitgebreider maken. Ziet er zo prima uit, mooi overzichtelijk ;) Als het te veel tekst is, dan lezen mensen over dingen heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

deam wat een goeie set voor die prijs! Jammer dat ik al een hele goeie computer heb (net iets beter als deze).

en heel jammer dat je het beeldscherm alleen niet weg doet ziet er namelijk strak uit! O0

Topadvertentie

ps, je kan er denk ik 150€ minimaal meer voor krijgen hoor (ik zou eerst gaan voor €1000)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

echt top pc, maar marciej heeft gelijk, je kunt hier best 1000 euro voor vragen, kan altijd minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Jullie zijn behoorlijk optimistisch met een bedrag van 1000 euro, dat kan je er wellicht op Marktplaats voor krijgen maar als je hem op Tweakers gooit dan word er toch wat meer met kennis naar gekeken.

Een prijs van 725 is goed te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Inderdaad, 1000 euro is veels te veel, zelfs op Marktplaats. Daar ben ik mezelf ook van bewust, ik zou erg tevreden zijn met 725 euro. Het moet natuurlijk wel realistisch blijven, het gaat om 2e hands.

Het liefst zoek ik een ruil mogelijkheid. Als iemand nog een leuke multimedia laptop heeft (anno 2010) kan er van mijn kant ook een eventuele bijbetaling komen (max van zo'n 200 euro).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.905
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  347
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

tja, je moet het zelf weten maar ik begrijp je wel hoor. gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 49
  • 1,9k

  • Bijdragen:  1.420
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat een mooie bak..

Het is inderdaad dat ik er nu het geld niet voor heb, maar anders was ik hem graag op komen halen..

Ziet er zeer netjes uit JFK!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1,4k
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  128
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

lol ik heb precies dezelfde processor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 128

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...