Spring naar bijdragen

Films op je Popcorn A210 zetten.


G.Dark

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste vrienden van duken.nl.

Kom hier al een geruime tijd maar dacht laat ik eens een account aanmaken omdat ik met iets zit.

Heb namelijk een tijdje geleden een Popcorn A210 mediaplayer gekocht om mijn films te bekijken.

Het streamen vanaf mijn computer lukt zonder problemen. Alleen lukt het me niet om bestanden op de harde schrijf van mijn Mediaplayer te zetten.

Heb al aardig wat onderzoek gedaan, sommige zeggen dat je een programma 'Ext2Fsd' moet gebruiken. Alleen kom ik daar niet helemaal uit.

Is er iemand die ook een Popcorn A210 heeft (of een gelijkwaardig model) die me zou kunnen vertellen hoe je bestanden op de harde schijf zet?

Groetjes,

G.Dark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Als het goed is moet de interne schijf van de popcorn, als je die erin heb zitten gedeeld worden in je netwerk, zo niet. Stel dit dan in op de popcorn.

Tevens moet hierover meer informatie staan in de handleiding die je erbij kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dat is het juist, ik kreeg er geen handleiding bij. Alleen zo'n quick start blaadje.

Na lang tobben lukte het wel om te streamen.

Je kan namelijk de usb kabel wel aan je computer hangen alleen dan gebeurd er niks. Heb me toen laten vertellen dat Windows de formatie van de interne schijf niet herkent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Misschien kan je hier wat meer?

http://www.hdsupplies.nl/nl/helpdesk/popcornhour-a200-hardeschijf-uitlezen/

Interne harde schijf Popcorn Hour A-200 uitlezen op de computer

Om de interne harde schijf van de Popcorn Hour A-200 uit te kunnen lezen op de computer, om zo bestanden van en naar de interne harde schijf te kopieeren, kunt u gebruik maken van het gratis programma EXT2FSD. U kunt dit programma vanaf de volgende locatie downloaden:

http://www.ext2fsd.com/

Stap 1) Zodra het downloaden is voltooid start u de installatie van dit programma.

Stap 2) Sluit de Popcorn Hour A-200 aan op uw computer met de meegeleverde USB-slave kabel op een van de vrije USB-ingangen van uw computer, sluit vervolgens de stroomkabel aan op de Popcorn Hour A-200. Nu zal de Popcorn Hour A-200 automatisch gaan opstarten (te herkennen aan het geluid van de harde schijf die opstart en het witte powerlampje op de voorkant).

Stap 3) Wacht nu ongeveer 1 a 2 minuten zodat uw Popcorn Hour volledig is opgestart en uw computer het apparaat heeft geinitaliseerd.

Stap 4) Start het EXT2FSD programma op. U zult nu een venster getoond krijgen met daarin alle schijven welke verbonden zijn met uw computer en dus ook uw Popcorn Hour (zichtbaar gemaakt als een DISK met vier filesystems). U klikt nu bovenaan in het programma op de knop Tools gevolgt door Reload and refresh.

Stap 5) U zult nu in de bovenste helft van het programma een drietal nieuwe schijven terug zien, waaraan schijf letters zijn toegevoegt. U kunt nu (let op: het EXT2FSD programma dient ingeschakeld te blijven) via 'Deze Computer' de verschillende partities van de Popcorn Hour harde schijf openen.

Stap 6) Mocht u na het uitvoeren van Stap 5 niet de harde schijf zichtbaar krijgen in 'Deze Computer' dan dient u terug te keren naar het EXT2FSD programma. Selecteer hier met de muisaanwijzer de DISK in het onderste gedeelde van het programma met de grootste aantal MB's met EXT3 als file system, klik hier nu op met de rechtermuisknop en kies voor 'Change Drive Letter'. In het nu te verschijnen veld kiest u voor de knop Add... gevolgt door OK. Nu kunt u terugkeren naar 'Deze Computer' om daar alsnog de harde schijf te kunnen benaderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...