Spring naar bijdragen

Nederlands


Gast bartmu35

Aanbevolen reactie

Waar kan ik Nederlandse downloads vinden, zoals K3 en Bassie en Adriaan bijvoorbeeld????

Ik ben sinds vandaag begonnen met torrent te downloaden, en gebruikte hiervoor Emule, maar deze laat je soms erg lang wachten op een download.

Is er een ander download programma beter?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Balou77 schreef:

Waar kan ik Nederlandse downloads vinden, zoals K3 en Bassie en Adriaan bijvoorbeeld????

Ik ben sinds vandaag begonnen met torrent te downloaden, en gebruikte hiervoor Emule, maar deze laat je soms erg lang wachten op een download.

Is er een ander download programma beter?????

Ik denk niet dat je snel nederlandse dingen als Bassie en Adriaan zal vinden met Bittorrent. Bij bittorrent vind je alleen de meest recente films/musiek/apps/games en niet de oudere. Hiervoor kan je beter gewoon bij Emule blijven of misschien mIRC proberen, al geef ik je hier ook niet veel kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...