Spring naar bijdragen

Hulp gezocht bij vragen Vlc-Player


Marnix36

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik ben momenteel bezig met de Vlc-Player. Ik loop tegen een aantal vragen aan en zou graag worden bijgestaan door een persoon die hierin ervaring heeft opgedaan en alle ins en outs weet van de Vlc-Player. Specifiek ben ik op zoek naar een antwoord op de volgende vragen:

Vlc-Player:

Ik zou graag dvb radio en televisie willen bekijken en beluisteren binnen Vlc-Player met mijn usb tv stick, maar weet niet hoe je dit kunt instellen.

Daarnaast zou ik het op prijs stellen als iemand met ervaring binnen Vlc-Player mij alle functies zou kunnen uitleggen opdat het programma voor mij geen onbekend terrein meer is.

Verder zou ik graag plug-ins binnen de Vlc-Player verkrijgen omtrent het vanuit Vlc-Player luisteren van radiostations/ kijken van online tv (iptv)/ programma gemist/ webcams en muziek zoeken en luisteren (+ evt. downloaden). Dit kunnen bestaande plugins zijn binnen Vlc-Player of bestaande web applicaties die bovenstaande bevatten en kunnen worden geraadpleegd direct of indirect vanuit de VLC player (zoals nu met bv channels of shoutcast).

Verder ben ik op zoek naar een goed overzicht van verschillende goede extensies en plugins.

Ten slotte zou ik graag zowel de Vlc-Player koppelen aan een media speler zoals AC Ryan of DVico TViX (die ik aan mijn tv heb aangesloten), zodat ik de Vlc-Player kan afspelen op mijn tv.

Met betrekking tot bovenstaande ben ik op zoek naar een persoon die mij hierin kan helpen en mij kan bijstaan via e-mail/ chat/ telefoon dan wel op locatie in Nijmegen. Ik hoop dat jij me met bovenstaande kunt helpen! Ik heb er graag 75 euro aan cadeaubonnen naar keuze (bv bol of vvv) voor over als je hiermee kunt helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...