Spring naar bijdragen

Acquiring license RTL gemist


erolz

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is voor deze vraag.

Ik heb een wmv bestand gedownload van rtxl/rtlgemist met drm beveiliging.

Het downloaden heb ik als volgt gedaan:

1.Via IE naar de website van rtlxl gegaan en de video aangeklikt (in dit geval xfactor aflevering 9).

2.De geselecteerde video gestart via silverlight (afspelen)

3.De url van de video achterhaald met urlsnooper.

4.De url vanuit urlsnooper geplakt in SDP downloader (via http protocol)

Het wmv bestand wordt vervolgens opgeslagen op mijn pc (xp sp2).

5.Om de drm beveiliging te verwijderen gebruik ik Fairuse4wm maar eerst open ik de wmv in mediaplayer10 om de drm license binnen te halen. MP geeft bij het openen van de wmv de melding "obtain license", als ik vervolgens op YES druk open MP de "License aquisition" pagina maar in plaats van de pagina weer te geven krijg ik de melding "kan pagina niet weergeven"....

Omdat de drm license niet binnengehaald kan worden geeft fairuse de melding "this wmv file does not appear to be licensed to you" en kan ik dus NIET de drm verwijderen...

Kan iemand mij svp helpen?

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Waar heb jij deze handleiding vandaan gehaald? Of heb je dit zelf uitgevonden? En is het jou of iemand anders al eens gelukt?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Waar heb jij deze handleiding vandaan gehaald? Of heb je dit zelf uitgevonden? En is het jou of iemand anders al eens gelukt?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

De tutorial heb ik hier vandaan:

http://www.pcinside.eu/79/drm-rtl-gemist-omzeilen/

en het is mij zelf ook gelukt maar sinds een paar maanden niet meer....MP kan steeds de DRM pagina niet openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Alles al weer vanaf begin af aan opnieuw gedaan? Zoals Fairuse4WM opnieuw installeren oid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Alles al weer vanaf begin af aan opnieuw gedaan? Zoals Fairuse4WM opnieuw installeren oid

Ja, dat maakt helaas niets uit.

Daarbij heb ik geen problemen met fairuse etc. Het enige probleem wat ik heb is met mediaplayer 10. Normaal gesproken kan je een met drm beveiligde video gewoon afspelen met mediaplayer, nadat je hem gedownload hebt. Als je de settings van mp zo insteld dat de player vraagt of de license geladen moet worden (dus niet automatisch), dan moet mp de licence aquire pagina openen, in dit geval van rtl. Vervolgens moet je de drm license laden maar de video nog niet afspelen. Vervolgens kan je met fairuse4wm het bestand laden en de drm verwijderen. Dit kan alleen als de drm license door mp geladen is. Het probleem is dus dat mp de license pagina NIET laad dus de drm license staat dan niet op mn computer waardoor fairuse de melding geeft dat het videobestand niet gelicensed is.


Post samenvoeging: maart 28, 2011, 22:31:30

Misschien kan iemand anders het eens proberen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hmm, ik zal morgen eens kijken of het mij wel lukt.

Maar heb je ook al eens een andere aflevering geprobeerd? een oudere of een nieuwere? of van een andere serie?

Ik denk namelijk ook niet dat er andere mensen zijn die dit al eens hebben gedaan op dit forum, maar ik zal morgen even voor je kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hmm, ik zal morgen eens kijken of het mij wel lukt.

Dat zou super zijn. Het downloaden met SDP Downloader lukt dus wel (Setup–>Setup Options–> Protocol = HTTP) maar het afspelen in Mediaplayer lukt niet omdat Mediaplayer de DRM license pagina niet kan openen (settings-->privacy-->acquire licenses automatically=NO)

De Yes/Ja knop blijft dus inactief en je kan het bestand dan niet afspelen en/of laden in FairUse.

Hiermee kan je overigens je PC individualizeren om DRM licenses te kunnen gebruiken:

http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/nl/indivit.asp?force=1

Ben benieuwd!


Post samenvoeging: maart 29, 2011, 12:15:26

Het gaat trouwens om deze URL (scheelt je weer een stap)

http://cdn09.rtl.nl/web/components/TESTTEST/55ko2fbxvr9tceu55sabfshue/244373.s4m.38043938.X_Factor_s4_a9.MiMedia_WM_1500K_V9.wmv

Als je op deze url klikt kan je meteen zien of MP de licentie laad of niet!


Post samenvoeging: maart 29, 2011, 12:16:10

Of deze:

http://cdn09.rtl.nl/web/components/TESTTEST/55ko2fbxvr9tceu55sabfshue/244373.s4m.38043938.X_Factor_s4_a9.MiMedia_WM_1500K_V9.wmv?MSWMExt=.asf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Handig dat je me alvast een stapje helpt, vanavond zal ik het proberen. Het weer is me nu te gunstig om binnen te zitten haha.

Oh ik heb nu even voor een testje gewoon op deze link geklikt, en WMP geeft nu de melding dat ik iets moet downloaden waar ik nu mee bezig ben, en nu ik het typ ook al klaar met updaten is.

Oke het is me gelukt om te updaten; wat ik nu krijg is de webpagina drm.rtl.nl met de melding dat de website een programming error heeft.

als ik op More information klik komt de melding dat dit programma niet toegestaan is om met de website te verbinden.

Vanavond kijk ik verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

wat ik nu krijg is de webpagina drm.rtl.nl met de melding dat de website een programming error heeft.

als ik op More information klik komt de melding dat dit programma niet toegestaan is om met de website te verbinden.

Vanavond kijk ik verder!

Ja dat heb ik dus ook. Het lijkt erop dat MP geen toegang meer mag hebben (?) naar de rtl drm license pagina.. dit was voorheen overigens wel zo (voordat ze silverlight hadden).

Misschien is er een andere player die wel toegang heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ben nu bezig met een aflevering binnen te halen mbv SDP multimedia, maar me internet is volgens mij een beetje langzaam. downloaden duurt anderhalf uur staat er, en dan slaap ik denk ik al wel. Wist niet dat dit zo lang ging duren. En met Fairuse4WM krijg ik de melding: IBX Version 11.0.6001.8015 isn't supported yet.

Dus dat wordt WMP11 verwijderen en WMP10 erop zetten, het is allemaal toch nog best wat werk zie ik. Je hoort nog van me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ben nu bezig met een aflevering binnen te halen mbv SDP multimedia, maar me internet is volgens mij een beetje langzaam. downloaden duurt anderhalf uur staat er, en dan slaap ik denk ik al wel. Wist niet dat dit zo lang ging duren. En met Fairuse4WM krijg ik de melding: IBX Version 11.0.6001.8015 isn't supported yet.

Dus dat wordt WMP11 verwijderen en WMP10 erop zetten, het is allemaal toch nog best wat werk zie ik. Je hoort nog van me

Hij downoad het realtime. dus een uitzending van 1,5 uur duurt inderdaad ook 1,5 uur om te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Is het wel mogelijk om met windows 7 WMP te downgraden naar WMP 10? Ik kan op google alleen maar dingen vinden over van 12 naar 11..

En ik denk trouwens dat het gewoon aan WMP ligt dat het niet meer werkt en dat tegenwoordig alle filmpjes met silverlight moeten worden bekeken en WMP niet meer wordt toegestaan door de drm. tenminste dat denk ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

is er misschien een andere manier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...