Spring naar bijdragen

Vlc op USB ,speelt deze dan alles af via de tv


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Het volgende  ik heb een Philips tv en nu wil ik gedownloade films afspelen via mijn usb stick

Nu moet ik de binnen gehaalde films converteren .....

is het ook mogelijk als ik de binnengehaalde en uitgepakte film op mijn stick zet.

deze stick in de tv , kan ik dan via vlc de film zo afspelen of is dit te gemakkelijk :-\

ben benieuwd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

dat is idd te makkelijk :) Je tv zal namelijk je film niet via vlc gaan afspelen maar gewoon via het mediaprogramma van de tv. Het ligt er maar net aan welke bestanden je tv kan afspelen. En dan zal er waarschijnlijk ook nog het probleem zijn met ondertitelbestanden die niet gelezen worden.

TIP: koppel je laptop aan je tv (met bijvoorbeeld HDMI) en speel je film dan met vlc player af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...