Spring naar bijdragen

Isobestand openen in dvd+rw geeft foutmelding: schijf niet geformatteerd


Gast h.vanlieshout

Aanbevolen reactie

Gast h.vanlieshout

Normaal kan ik een video branden op een dvd+rw. Nu heb ik een isobestand,dat ik,dacht ik, kon branden op zo'n schijf.Een vorige keer is dat goed gelukt.Ook kon ik het gedownloade iso-bestand direct bekijken in media player. Nu kon dat niet. Na het branden krijg ik de foutmelding dat de schijf niet geformatteerd is. (na opstarten dvd) Windows herkent hem niet.Ik heb de grondige wismethode in Nero gekozen, dus dat zou in orde moeten zijn.Het verschijnsel blijft.

Ik heb nog geprobeerd in winrar het iso-bestand uit te pakken.Niet gelukt.Wat levert dit eigenlijk op? Wie kan mij dat ook uitleggen?

Ik ben nog met isobuster en daemon tools bezig geweest. Ik begrijp nog niet veel van deze programma's om te gebruiken voor iso-bestanden.

Kan iemand mij in eerste instantie verklaren waarom ik de foutmelding : niet geformatterd krijg als ik een isobestand heb gebrand en wil openen?

Dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zo te lezen is je ISO bestand niet goed. Waarschijnlijk was je download corrupt en kan je hem daarom niet goed branden en lezen.

Hoe groot is het iso bestand? Kan je de iso file wel mounten met bijvoorbeeld deamontools?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast h.vanlieshout

Het bestand is 4.3 GB groot.

Mounten heeft te maken, meen ik, met een virtuele schijf. Ik ben juist bezig dat programma goed te bekijken. Ik laat het nog weten of ik kan mounten of niet.

Met vriendelijke groet,

Hans

P.S

O ja,dat wil ik nog kwijt. Mijn download stopte verschillende keren.(down-en upload:0) Na herstarten deed hij het weer. (bittorrentprogramma: azureus) Ik heb dit niet eerder meegemaakt.(ik gebruik het programma alweer een half jaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast h.vanlieshout

Ik heb de iso-file in de virtuele drive gezet (mounten met daemon tools) Ik kreeg alleen de reaktie: niet geformatteerd, windows herkent de schijf niet. Dus weer dezelfde reaktie. Het is wel duidelijk dat het isobestand niet in orde is.(corrupt is)

In ieder geval erg bedankt voor het waardevolle advies!

Met vriendelijke groet,

Hans van Lieshout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jep idd, het bestand is helaas niet goed. Probeer een nieuwe te downloaden. Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...