Spring naar bijdragen

dvd finaliseren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn blu-ray speler speelt wel gebrande dvd's maar die moeten wel gefinaleerd zijn.

Weet iemand hoe ik een gebrande dvd kan finaliseren op de pc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Put the disk in your burner and start up Nero.

Select DVD and also make sure that you select "Continue Multisession Disk".

It will ask you what session on the disk to use. Select the only one available (should be Session 01) and make sure that you say yes when asked about the different file system.

You should now have a screen with an "AUDIO_TS" folder and a "VIDEO_TS" folder. At this screen you can change the name of the disk any name you wish, or leave it at "NEW".

Then, make sure that the new window showing your disk is highlighted and then go up to the "File" menu and select "Write CD". It will bring up a smaller window. Click "Write"

That will close the disk session and make the unplayable disks playable

Ik heb dat gevonden, ik hoop dat je eruit komt... Mocht het niet lukken, vertel dan wat je niet snapt dan help ik je verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dvd in brander gedaan en nero burning rom 10 geopent. Dvd naar doorgaan met multisessieschijf, dvd geopend en dan loop ik vast. Op de dvd staat audio en video. Als ik video open krijg ik allemaal bup,vob,ifo bestanden. Welke moet ik dan openen, allemaal in 1 keer lukt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alles geprobeerd maar niets helpt.

Op engels forum gelezen dat nero geen dvd -r kan finaliseren, is dit misschien de oorzaak. Ik heb dvd -r geprobeerd en dvd +rw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
Gast Convertjosh

Dit staat in nero beschreven voor nero vision :

14.3  Een dvd finaliseren

Ga als volgt te werk als u een dvd-vr/-vfr (videomodus)/+vr/+r of dvd+rw-schijf met video's

wilt finaliseren:

1. Select Schijf-tools > Schijf finaliseren in het openingsscherm.

AE Het scherm Schijf finaliseren wordt weergegeven.

2. Plaats de schijf die u wilt finaliseren in het station en selecteer het station in het menu

Recorder selecteren.

Klik op de knop Bijwerken om informatie over de geplaatste schijf weer te geven.

3. Gebruik het menu Menu's voor deze schijf maken om aan te geven of u een menu voor de

schijf wilt maken, het bestaande menu wilt behouden of geen menu wilt maken.

4.  Klik op de knop Start.

ÃŽ  U hebt een dvd gefinaliseerd.

Probeer als je blieft te branden met nerorecode ,dan is al die poes pas niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nero vision geinstalleerd, maar bij finaliseren krijg ik steeds de melding "media niet ondersteund".

Ik heb verschillende schijven geprobeerd, dvd +rw, dvd -r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
Gast Convertjosh

Vergeet dat dan maar,dat is dus puur voor nerovision.Probeer die map VIDEO_TS

in Nero recode te laden ,en daar te branden als dvd.Dan komt het goed.Doe dit met dvd-rw om verspelen van dvd's te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Video-ts bestand gebrand met nero recode en sessie afgesloten. Dvd gecontroleerd met wmp, alles werkt behalve als ik hem afspeel op blu-ray speler. Ik denk dat daar de oorzaak ligt. Ik had gister philips al gebeld, ze kwamen wel met een oplossing, omzetten en branden met convert x to dvd versie 4 en home cinema set resetten. Maar ook dit werkte niet. Blu-ray speler speelt wel dvd's af die ik met dvd-recorder heb gebrand en gefinaliseerd. In ieder geval bedankt voor je hulp en tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben met dvdfab bezig geweest en met clone dvd en ik had eindelijk een dvd die afspeelde op de br-speler, zelfs 2. Het waren beide dvd-rw dus die heb ik weer gewist en ben nu bezig om de doc op een dvd-r te branden.Het ligt niet aan de br-speler, ik heb een andere film, video-ts, gebrand en die wordt wel afgespeeld. Het ligt dus aan het .img bestand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...