Spring naar bijdragen

film in avi bestand afspelen via blu-ray


denmar

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heb een paar films via mn blu-ray speler afgespeeld. Avi bestand op dvd gebrand en spelen maar. Nu op usb stick overgezet en doet het ook. Voorheen gebruikte ik graag filmmachine om een dvd te maken maar toen ik bemerkte dat de avi bestanden het ook gewoon deden, tja waarom dan branden? Nero 9.0 kon ook maar filmmachine gaf beter resultaat. Alleen nu is mijn vraag of het kwalitatief beter is, qua beeld en geluid, om toch te branden. Want de films die ik heb afgespeeld in avi bestand op dvd en usb waren niet super. Slecht is te negatief maar kan beter. Heb ik toevallig net een paar minder films gehad of is het voor de kwaliteit beter de avi om te zetten?

Blu-ray : panasonic dmp-bdt-100 full HD 3d =>HDMI 1.4=>

TV: Panasonic tx42-vt20

Alvast thanx voor een eventuele reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Bij avi (DivX) films heb je eenmaal slechte kwaliteit. Het beste is dus om een DVD5 te downloaden, deze heeft een menu en kan je zelf de ondertiteling kiezen. Dat scheelt ook meteen heel wat kwaliteitsverlies etc... Aangezien je een Blu-ray speler hebt, waarom download je dan geen AVCHD/Blu-Ray films?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

De kwaliteit van een film kan je niet beter maken door het te converteren AVI heeft nou eenmaal niet de beste kwaliteit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Bij avi (DivX) films heb je eenmaal slechte kwaliteit. Het beste is dus om een DVD5 te downloaden, deze heeft een menu en kan je zelf de ondertiteling kiezen. Dat scheelt ook meteen heel wat kwaliteitsverlies etc... Aangezien je een Blu-ray speler hebt, waarom download je dan geen AVCHD/Blu-Ray films?

dit ben ik niet geheel met je eens. de avi bestanden zien er bij mij heel vaak gewoon net zo goed uit als een dvd 5. Het is gewoon een kwestie van letten op de juiste spotter en evt kijken naar screenshots / samples voor je m download

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1
Gast Convertjosh

Sinds ik 1080p kijk zijn de meeste avi's slecht .Avi werden voorheen omgezet naar dvd omdat ze anders niet bekeken konden worden .Ze werden klein gemaakt vanwege de geringe download snelheid.

Nu breken andere tijden aan, en is MKV- blu-ray rip- 1080p populair ,dit omdat de meeste externe mediaplayers dit kunnen lezen.In mkv is het mogelijk meerdere audio's ,ondertitelingen  en hoofdstukken te plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Bij avi (DivX) films heb je eenmaal slechte kwaliteit. Het beste is dus om een DVD5 te downloaden, deze heeft een menu en kan je zelf de ondertiteling kiezen. Dat scheelt ook meteen heel wat kwaliteitsverlies etc... Aangezien je een Blu-ray speler hebt, waarom download je dan geen AVCHD/Blu-Ray films?

dit ben ik niet geheel met je eens. de avi bestanden zien er bij mij heel vaak gewoon net zo goed uit als een dvd 5. Het is gewoon een kwestie van letten op de juiste spotter en evt kijken naar screenshots / samples voor je m download

Net zo goed is nog niet helemaal... En ik merk zeker het kwaliteits verschil, maakt niet uit hoe goed de DVD was het avi bestand krijgt een slechtere kwaliteit.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bij avi (DivX) films heb je eenmaal slechte kwaliteit. Het beste is dus om een DVD5 te downloaden, deze heeft een menu en kan je zelf de ondertiteling kiezen. Dat scheelt ook meteen heel wat kwaliteitsverlies etc... Aangezien je een Blu-ray speler hebt, waarom download je dan geen AVCHD/Blu-Ray films?

dit ben ik niet geheel met je eens. de avi bestanden zien er bij mij heel vaak gewoon net zo goed uit als een dvd 5. Het is gewoon een kwestie van letten op de juiste spotter en evt kijken naar screenshots / samples voor je m download

Net zo goed is nog niet helemaal... En ik merk zeker het kwaliteits verschil, maakt niet uit hoe goed de DVD was het avi bestand krijgt een slechtere kwaliteit.

Daarom gewoon lekker blu-ray's downloaden, en als je ff snel een film wilt hebben een mkv (niet overdreven kleine van 4 gig, maar van 8gig oid), ziet er nog wel aardig uit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Bij avi (DivX) films heb je eenmaal slechte kwaliteit. Het beste is dus om een DVD5 te downloaden, deze heeft een menu en kan je zelf de ondertiteling kiezen. Dat scheelt ook meteen heel wat kwaliteitsverlies etc... Aangezien je een Blu-ray speler hebt, waarom download je dan geen AVCHD/Blu-Ray films?

dit ben ik niet geheel met je eens. de avi bestanden zien er bij mij heel vaak gewoon net zo goed uit als een dvd 5. Het is gewoon een kwestie van letten op de juiste spotter en evt kijken naar screenshots / samples voor je m download

Net zo goed is nog niet helemaal... En ik merk zeker het kwaliteits verschil, maakt niet uit hoe goed de DVD was het avi bestand krijgt een slechtere kwaliteit.

Daarom gewoon lekker blu-ray's downloaden, en als je ff snel een film wilt hebben een mkv (niet overdreven kleine van 4 gig, maar van 8gig oid), ziet er nog wel aardig uit :)

Een mkv is meestal het dubbele van een DVD5. Maar je krijgt zeker wat ervoor terug :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...