Spring naar bijdragen

World of Warcraft probleem - Launcher requires write permission to the World....


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey,

ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king.

nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen.

maar als ik het spel op start zegt hij:

"Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account."

ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de knipselbijlage :) . als ik die melding weer ga googelen zeggen ze dat ik de repair tool moet gebruiken. Als ik dat doe krijg ik weer de melding: "unable to repair wow. please reinstall the game" (of zoiets). nu heeft het installeren op mijn laptop wel heel erg lang geduurd (langer dan een hele dag), en heb ik niet veel zin om hem opnieuw te installeren als ik niet zeker weet dat het wel helpt. als ik die melding weer ga googelen zeggen ze dat ik de WTF, CACHE en de INTERFACE folders even moet verwijderen/verplaatsen en dan zou de repair tool het wel doen. Dit werkt dus niet. de ene melding na de andere googelen en ik zou het nu niet meer weten..... iemand die mij kan helpen? ik heb wel eerder WoW in een private server gespeeld en toen heette die map in de data folder "enGB", en nu heet het "enUS". misschien dat dat problemen veroorzaakt??

alvast bedankt,

mvg Rowinesli

ps sorry dat ik hier een topic voor aan maak, maar ik kreeg geen antwoord op het wow gratis spelen topic ;) en ik wil zo graag spelen  ::)


Post samenvoeging: mei 06, 2011, 16:12:44

ik heb volgens mij wel versie 4.0.0.1 of zoiets.. zou het daar aan kunnen liggen dat ik het spel niet kan opstarten?

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Android

hallo!

ik weet waarschijnlijk al waar het probleem ligt, ik neem aan dat je windows 7 hebt (aangezien die wel vaker problemen met toegang tot bestanden hebben). ik denk dat je WoW in de je program files is geinstalleerd. ga naar je wow folder

c:/ ->> program files

klik dan rechtermuisknop op je WoW folder en ga naar eigenschappen dan tabblad beveiliging, daar zie je als het goed is jouw pc naam staan en daarachter users.

klik op wijzigen, en gef jezelf dan volledige toegang.

start WoW op de normale manier op. hij zal het nu moeten doen.....

erg minpuntje van windows 7, je hebt bijna geen toegang. windows laat je vrijwel niks meer wijzigen aan je systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 157

  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heel erg bedankt, eindelijk opgelost! O0

ik merk inderdaad vaker dat windows software en verbindingen niet zo snel toe laat ;)

nog even sparen en dan een macbook ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Android

graag gedaan!

ik heb dit problem ook redelijk vaak met andere spellen.

maar mooi dat dit ook weer is opgelost  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 157

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Voor molten-wow moet je 3.3.5a hebben, niet 4.0.1 xd probeer anders eens www.crusadegaming.com , die server is veel beter dan molten-wow xd

Sent from my E130 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo!

ik weet waarschijnlijk al waar het probleem ligt, ik neem aan dat je windows 7 hebt (aangezien die wel vaker problemen met toegang tot bestanden hebben). ik denk dat je WoW in de je program files is geinstalleerd. ga naar je wow folder

c:/ ->> program files

klik dan rechtermuisknop op je WoW folder en ga naar eigenschappen dan tabblad beveiliging, daar zie je als het goed is jouw pc naam staan en daarachter users.

klik op wijzigen, en gef jezelf dan volledige toegang.

start WoW op de normale manier op. hij zal het nu moeten doen.....

erg minpuntje van windows 7, je hebt bijna geen toegang. windows laat je vrijwel niks meer wijzigen aan je systeem.

Maar als ik dat doe wat u zegt dan zie ik niet bij mijn programfiles en dan rechtermuis knop op wow dan zie ik geen tablad beveiliging (zit op XP)

?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  157
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Android

hmmm, heb je em in C:/users/[jou naam] gezet? uhm hele tijd geleden dat ik windows XP heb gebruikt ik heb dat probleem daarop nog nooit gehad. ik weet ook niet of je op xp als een administrator kon uitvoeren zo ja doe dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 157

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Nee, op XP kan je niet iets runnen als administrator.

BTW, probeer eens de repair.exe van Blizzard hun FTP server te downloaden, en laat me dan weten of hij werkt.

Sent from my E130 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...