Spring naar bijdragen

[DS] R4 Gold doet het niet meer na update 1.4.2 op DSi XL


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wat je kan proberen is om ff je SD-kaart naar FAT32 te formatteren en kijken of die dan wel werkt, let wel op dat alle data die dan op je SD-kaart hebt staan verloren gaat dus sla dat eerst ff op je pc op.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 4 weken later...
  • Reacties 32
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb dus ook een update op mijn Dsi XL gedaan en nu werkt mijn R4-card en ook originele spelletjes van Nintendo niet meer.

De versie die ik er op heb staan is: 1.4.3E.

Kan iemand mij in "Jip en Janneke" taal uitleggen wat ik precies moet doen om een oude versie er weer op te krijgen?

Alvast bedankt,

Marlon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk even of er op de site van je kaartje een update staat voor de 1.4.3. update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had een Nintendo spel "270 in 1" gekocht. Maar deze doet het waarschijnlijk niet omdat het  Amerikaans is. We hebben net een origineel spel gekocht en deze doet het wel.

Het probleem met de R4-kaart is nog niet opgelost. Wie kan mij eenvoudig uitleggen hoe ik de oude versie er weer op krijg.

En als ik nu een nieuwe R4-kaart koop, zal deze het dan ook niet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Kijk even of er op de site van je kaartje een update staat voor de 1.4.3. update.

Heb je dit al eens geprobeert?

Ik had een Nintendo spel "270 in 1" gekocht. Maar deze doet het waarschijnlijk niet omdat het  Amerikaans is. We hebben net een origineel spel gekocht en deze doet het wel.

Voor de DS of DSi? Want als het een DSi-spel is, dan doet die het ook niet op je EU DSi (als het spel USA is).

En als ik nu een nieuwe R4-kaart koop, zal deze het dan ook niet doen?

Hangt er vanaf. Maar als je van plan bent, koop een Acekard 2i: http://nintendokorting.nl/home?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=24&category_id=1 deze word geupdate als die het niet meer doet op de DSi en 99,9% van alle spellen werken erop  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk even of er op de site van je kaartje een update staat voor de 1.4.3. update.

Heb je dit al eens geprobeert?

Ja net nog, maar ik blijf de foutmelding houden.

Ik had een Nintendo spel "270 in 1" gekocht. Maar deze doet het waarschijnlijk niet omdat het  Amerikaans is. We hebben net een origineel spel gekocht en deze doet het wel.

Voor de DS of DSi? Want als het een DSi-spel is, dan doet die het ook niet op je EU DSi (als het spel USA is).

Voor een DSi. Zit daar zoveel verschil in dan?

En als ik nu een nieuwe R4-kaart koop, zal deze het dan ook niet doen?

Hangt er vanaf. Maar als je van plan bent, koop een Acekard 2i: http://nintendokorting.nl/home?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=24&category_id=1 deze word geupdate als die het niet meer doet op de DSi en 99,9% van alle spellen werken erop  ;)

Super! Dan ga ik vanmiddag nog een Acekard 2i kopen. Want ik heb spelletjes genoeg, maar kan er er helaas niets mee.

Bedankt voor je reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik had een Nintendo spel "270 in 1" gekocht. Maar deze doet het waarschijnlijk niet omdat het  Amerikaans is. We hebben net een origineel spel gekocht en deze doet het wel.

Voor de DS of DSi? Want als het een DSi-spel is, dan doet die het ook niet op je EU DSi (als het spel USA is).

Voor een DSi. Zit daar zoveel verschil in dan?

DSi-spellen zijn regio locked. Dat betekend dat USA-spellen niet op een EU-DSi werkt en vice versa. DS-spellen zijn wel regio vrij  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als je Gold kaart te oud is,zal een update niet meer lukken,R4 gold kaarten zijn er naar mijn weten 4/5 verschillende die die naam gebruiken,om nog maar te zwijgen over kopies,flashkaarten gaan nu eenmaal niet eeuwig mee en ondertussen al versie 1.4.3,ja Nintendo weet waarmee ze bezig zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...