Spring naar bijdragen

Video_ts map - Wat is dat?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

  Hallo,

ik kan sinds kort films downloaden via piratebay en Utorrent. Op zich gaat het prima, maar soms haal ik bestanden binnen waar ik niets mee kan. Nu heb ik bijv. een film gedownload en blijkt het een video_ts bestand te zijn  :- ???. Als ik dubbelklik op de map krijg ik allemaal losse bestanden. Afspelen op mn laptop lukt niet. Nu heb ik het bestand gebrand op schijf maar mn dvdspeler kan er ook niets mee???

Wie kan me in jip en janneke taal uitleggen wat ik hiermee kan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Deze map video_ts moet je branden op een DVD zodat deze kan worden afgespeeld op je DVD speler. Volgens mij kan je het branden met Nero of IMGBurn! (weet niet zeker).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-05-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

In die video_ts map moet je de grootste IFO-file dubbelklikken om de film af te spelen op je laptop.

Lukt dit niet haal dan een betere speler in huis zoals VLC of liever nog het nieuwste K-Lite codecpack(hierin zit de optie om MPC mee te installeren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Je kan ook Cyberlink PowerDVD gebruiken, die speelt ze prima af :)! Of gewoon zoals al eerder gezegt K-Lite codecpack installeren en ja kan het gewoon met de Standaard Windows Media Player afspelen, die is lekker licht voor je pctjes + een mooi design.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
  • 2 weken later...
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ

Gewoon map met rechter muisknop aanklikken en dan klikken op afspelen met vlc media player  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...