Spring naar bijdragen

Internet op laptop


Gast Mauro313

Aanbevolen reactie

Gast Mauro313

Ik heb een tijdje geleden windows xp opnieuw geinstalleerd op m'n laptop.

Toen ik dit had gedaan had ik geen internet meer op mijn laptop, maar het mac adres van de laptop staat nog wel steeds in de router.

Mijn vraag is wat ik nu moet doen om weer internet te krijgen op m'n laptop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

standaart staat je ip op automatisch probeer eens handmatig een ip in te voeren meestal helpt dit

moet je wel ff kijken wat bv t ip van je router is

als die bv 192.168.1.1 is neem jij t ip 192.168.1.10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
Gast Mauro313

Kun je precies uitleggen waar ik dat precies moet invoeren op m'n laptop dat ip adres.

(ps: Klopt et dat als ik m'n verbinding in de lijst van beschikbare netwerken aanklik op m'n laptop en ik de wep key invoer, dat et dan werkt, dat hoorde ik namelijk van iemand anders)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Mauro313

Alleen m'n router is zo beveiligd dat je em niet ziet in de lijst met netwerken, dus hoe moet ik em dan weer zichtbaar maken.(iemand anders heeft em namelijk voor me beveiligd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ga via je gewone pc (een pc die al verbinding heeft met je router) naar de router. Hier kom je doormiddel het ip adres van je router in te typen in je browser. Dan krijg je het menu van je router en daar moet je zoeken naar SSID en dan kan je in je router ergens selecteren dat hij zichtbaar word.

Om achter het ip adres van je router te komen moet je even in je handleiding van de router kijken of je klikt op start>>>uitvoeren, typ in uitvoeren het woordje ''cmd'' in en klik op OK.

Er start dan zo'n zwart DOS schermpje op. Typ daarin ''ipconfig''

dan krijg je allemaal ip adressen te zien.

het ip adres van je router staat achter ''standaardgateway''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...