Spring naar bijdragen

[DS] lampje word even rood en valt meteen uit > kapot?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-07-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

De DS van mijn zoontje doet het niet meer. Eerst deden de kaartjes het niet meer, dus was ik van plan er een nieuw Slot1 in te zetten. Maar mijn man dacht slim te zijn en ging het ding even door blazen (met het aggregaat!  :-[ :o:)), en nu doet de DS dus helemaal niks meer. Als je de stroom erop zet wordt het lampje heel even rood en gaat direct uit en op de aan/uit knop reageert ie al helemaal niet meer. Is ie nu rijp voor de sloop of is er nog iets te redden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zou zeggen: bel Nintendo. Zeg wat er is gebeurt maar zeg vooral NIET dat je flashkaarten hebt gebruikt en dat uw man met een compressor erin heeft zitten blazen, want dan maken ze hem niet meer voor je of moet voor de reparatie betalen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...