Spring naar bijdragen

Films afspelen tijdens het downloaden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  61
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo mensen,

Ik ben zelf een poos bezig geweest met het zoeken naar een manier om films af te spelen tijdens het downloaden. Toen heb ik een paar oplossingen gevonden, door gebruik te maken van programma's als nzbplayer en rarplayer. Maar deze programma's werkte zeer slecht en soms helemaal niet.

Nu heb ik zelf een veel makkelijkere oplossing gevonden zonder extra programma's hoeven te installeren en wil deze graag met jullie delen:

Het enige wat je hoeft te doen is het eerste rar bestand, na het starten van de download, uit te pakken tot winrar naar het volgende rar bestand vraagt.

De film is dan namelijk al voor een deel uitgepakt en is dan met de meeste media players al afspeelbaar... Wel moet er nog af en toe (wanneer de film vanzelf op pauze gaat) op "oke" worden geklikt bij het programma winrar. Daardoor gaat winrar verder met het uitpakken van de film en kan de film weer verder worden gekeken.

Er zitten alleen elke nadelen aan (maar deze gelden ook bij het gebruik van speciale programma's om nzb films te streamen):

- Het kan alleen niet bij ieder formaat film. Zo werkt deze methode wel bij .avi, .mkv, mp4, enzo. Maar niet bij formaten als iso, img, enzo. Dit zijn namelijk formaten die je alleen kunt afspelen wanneer ze compleet binnen zijn.

- Je internet moet snel genoeg zijn. (De tijd die nodig is om de film te downloaden, moet minder zijn dan de lengte van de film...)

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, ikzelf ben er heel blij mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 61
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat kan je doen met de download applicatie Bintube

BinTube controleert en repareert eventueel je download en pakt deze ook nog automatische voor je uit in een eerder door jou opgegeven map. Het is een van de eenvoudigste programma's die er zijn om uit de nieuwsgroepen te downloaden en uitermate geschikt voor de beginnende downloader.

Maar ook voor de gevorderde gebruiker biedt het programma het een en ander, je kunt even naar de kwaliteit van je download (film) kijken terwijl je download net een minuutje is gestart. Toch handig als je er dan achter komt dat de kwaliteit niet aan jouw eisen voldoet, beter zo dan na een aantal GB's te hebben gedownload.

http://www.bintube.com/

Download hier

http://www.bintube.com/player/mirror.aspx

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  61
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat kan je doen met de download applicatie Bintube

BinTube controleert en repareert eventueel je download en pakt deze ook nog automatische voor je uit in een eerder door jou opgegeven map. Het is een van de eenvoudigste programma's die er zijn om uit de nieuwsgroepen te downloaden en uitermate geschikt voor de beginnende downloader.

Maar ook voor de gevorderde gebruiker biedt het programma het een en ander, je kunt even naar de kwaliteit van je download (film) kijken terwijl je download net een minuutje is gestart. Toch handig als je er dan achter komt dat de kwaliteit niet aan jouw eisen voldoet, beter zo dan na een aantal GB's te hebben gedownload.

http://www.bintube.com/

Download hier

http://www.bintube.com/player/mirror.aspx

Succes!

Dit programma heb ik al eens geprobeerd, maar vond het niet lekker werken... Omdat je constant zit te switchen tussen je gewone download programma en dit programma.

Ook liep het vaak vast...

Daarom vind ik mijn oplossing gemakkelijk...

Maar toch bedankt voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 61

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-02-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nadeel van de BinTube Usenet Reader is dat de gratis versie alleen werkt met de server van BinTube á €7.71 per maand en de betaalversie $59.95 kost.

Zelf gebruik ik winrar om de bestanden uit te pakken (eerste rar eerst) en speel de nog niet complete download af in Media Player Classic - Home Cinema. Dit doe ik ook met iso's. Eerste rar uitpakken en image (iso) laden in een imagedrive. Daarna dit station (de imagedrive) openen in MPC -HC en afspelen.

Voor bestanden die het in bovenstaande programma niet doen gebruik ik VLC.

Binreader kan tijdens het downloaden afspelen.

Nadeel is dat er maar 1 server ingesteld kan worden.

7-Zip kan ook i.p.v. winrar gebruikt worden.

Er bestaan diverse gratis programma's die een virtueel station kunnen maken.

De enige eventuele kosten zijn dan een usenet server.

Dit is op te lossen door het gebruik van test servers / test accounts en de eventuele usenet server van de isp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 45
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Leuk je weer even op het forum te zien Yu123 ;)

Bedankt voor je bijdrage, denk dat Tommy er veel aan hebt.

+

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...