Spring naar bijdragen

Kan niks downloaden


Gast ria1324117163

Aanbevolen reactie

hey,

Ik gebruik nou ook grabit via de handleiding hier op de site. Mijn provider is Tiscali. Maar hoe kan ik nou films en muziek en dergelijke downloaden. Ik heb al heel veel groupen toegevoegd, maar hier kan ik alleen wat tekst bestandjes downloaden van een paar kb.

Alvast bedankt,

Jpee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ondersteund tiscali wel nieuwsgroepen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ja, news.tiscali.nl.

Maar ik kom in de groups nergens films en muziek enzo tegen. Alleen maar kleine bestandjes. En als ik bij search grabit een film zoek bijv. hitch dan vind ie wel resultaten, maar die krijg k maar neit gedownload.

Gr Jpee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Blijkbaar ondersteund tiscali het niet volledig. Erg jammer. Je kan ook even bellen met die jongens om het na ta vragen voor alle zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

ik heb eens op de de tiscali site gekeken. na lang zoeken kwam ik dit tegen:

Welke nieuwsgroepen heeft Tiscali?

Tiscali heeft momenteel 1 nieuwsserver, namelijk news.tiscali.nl. Op dit moment worden er nog werkzaamheden verricht aan deze nieuwsserver waardoor deze momenteel helaas nog geen bijlages (binaries) doorgeeft. De text-only berichten worden nog wel doorgegeven. Wij hopen de werkzaamheden aan onze nieuwe nieuwsserver zo spoedig mogelijk afgerond te hebben zodat ook dit weer doorgegeven zal worden.

Dat verklaart dus alles. Hopelijk wordt de nieuwsserver binnenkort afgerond!

Gr JPee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...